x تبلیغات
آبنوس

مادربرد دست دوم چیست؟

مادربرد دست دوم میتواند با قیمت پایین خود چاره گشای بسیاری از کاربران باشد. مادربرد یا برد اصلی، محل استقرار و اتصال تمام قطعات رایانه به یکدیگر است.

این قطعه به صورت یک تخته بوده که در واقع یک مدار الکتریکی است و اصلی‌ترین بخش یک رایانه محسوب می‌شود، عملاً بدون وجود این قطعه کامپیوتری امکان اسمبل یا استفاده از قطعات دیگر کامپیوتر وجود نخواهد داشت.

مادربرد( motherboard ) کامپیوتر را بر چندین اساس دسته‌بندی می‌کنند: برخی آن‌ها را به لحاظ تکنولوژی به‌کار رفته تقسیم‌بندی کرده‌اند، برخی دیگر بر اساس کاربری آن‌ها، برند و... اما نکته قابل‌توجه این است که برای خرید یک مادربورد دست دوم باید به چه نکاتی توجه کنید؟

قیمت مادربرد باتوجه‌ به برند، نوع، نسل و... متفاوت خواهد بود. معمولاً نسل‌های جدیدتر و مدل‌های گیمینگ، گران‌تر هستند. البته با مقایسه میان هر دسته نیز، می‌توانید قیمت‌های مناسب را پیدا کنید.

برای مثال برای خرید مادربرد گیمینگ ارزان، با مقایسه میان نمونه‌های مختلف موجود در بازار می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید. اگر قصد صرف هزینه کمتر برای خرید مادربرد را دارید، خرید مادربرد دست دوم می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

مادربرد استوک از نظر فنی و کیفیت قطعات درونی، همانند مادربرد آکبند است و می‌تواند نیازهای شما را به‌خوبی پاسخ دهد.

انواع مادر برد از نظر پردازنده

مادربرد ها از نظر پردازنده دو نوع اینتل و ای ام می باشد و از نظر کارت گرافیک به دو نوع آنبرد و غیر آنبرد تقسیم می شود.

مادربرد صنعتی مادربرد گیمینگ، مادربرد ماینینگ، مادربرد رندرینگ ، مادربرد لپ تاپ ، مادربرد ال این وان، مادربرد مینی کیس مین برد گوشی موبایل هوشمند از انواع مادربرد ها می باشد.

مادربورد مختلف مخصوص کیس های اداری اسمبل شده و گیمینگ مخصوص بازی و گیم و رندرینگ، برنامه نویسی ، خانگی و دانش آموزی و دانشجویی فروش با قیمت مناسب در سایت نور استوک صورت می گیرد.

قویترین مادربرد برند های ایسوس ، گیگابایت ، ام اس ای ، ازراک ، الایت گروپ ، اینتل ، بایواستار و ابیت است.

مادربرد اینتل

مادربرد اینتل intel انواع سوکت مادربرد 775 از نوع حافظه ddr3 – ddr2 – ddr4 همراه با رم باس 1600 و 1333 همه برند های موجود می باشد .

مادربرد amd

این مادر برد همراه با پردازنده اورجینال AMD , INTEL dual core , quad core در تمامی نسل ها می باشد. مادربرد amd سوکت am2 , am3+ و همچنین fm1 , fm2 با فن اورجینال می باشد.

با برند های معتبر ASUS – MSI – gigabyte – asrock – biostar – intel – abit – elite group ecs در سایت نور استوک به فروش می رسد.

اما قطعاً چک کردن کیفیت یک مادربرد دست دوم نیاز به تخصص و ابزارآلات تخصصی دارد که در دسترس همه افراد نیست. اینجاست که در فروشگاه نور استوک ما زیر و بم محصولات دست دوم همچون مادربرد، کارت گرافیک و پردازنده را بررسی خواهیم کرد تا محصولی که به‌عنوان کالای دست دوم در وب‌سایت قرار می‌گیرد از نظر کیفیت و سلامت در وضعیت مطلوبی باشد.

معرفی کیس استوک گیمینگ

 کیس استوک گیمینگ بخشی از سیستم گیمینگ است. افرادی که به بازی‌های آنلاین علاقه‌ی زیادی دارند، برای اجرای بازی با بالاترین کیفیت ممکن و به دور از هر گونه دردسر، نیاز به سیستم گیمینگ دارند. اگر شما هم به بازی‌های آنلاین علاقه‌مند هستید و قصد خریداری یک سیستم گیمینگ را دارید، پس از کسب اطلاعات مفید و تعیین میزان بودجه‌ی خود، به بررسی محصولات موجود در نور استوک بپردازید تا سیستم مد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. در ادامه به بررسی چند نکته‌ی مهم و ضروری درباره خرید سیستم گیمینگ می‌پردازیم.

سیستم های گیمینگ از نظر کانفیگ به سه دسته بالا رده، میان رده و پایین رده تقسیم می‌شوند. به طبع زمانی که شما یک سیستم با قابلیت سخت افزاری بالا و قدرتمندی دارید، در حین باز بودن برنامه‌هایتان، می‌توانید همزمان چند تسک را اجرا کنید و با هیچ گونه مشکلی حین انجام بازی مواجه نخواهید شد.

سخت افزار یک سیستم گیمینگ شامل کیس گیمینگ، مادربرد، پردازنده مرکزی (CPU)، کارت گرافیک (GPU)، حافظه موقت (RAM)، حافظه SSD یا HDD ، سیستم‌های خنک کننده (Cooling)، منبع تغذیه (Power) و در نهایت کیس می‌شود که کارت گرافیک مهم‌ترین قطعه محسوب می‌شود.

کامپیوترهای گیمینگ به CPU های قوی نیاز دارند. معمولا CPU های core i7    و core i9 سی پی یوهای خوبی برای سیستم های گیمینگ هستند. نکته‌‌ی حائز اهمیت این است که قطعات باید با یکدیگر سینک شوند یعنی دقت کنید که  مادر برد از CPU وسایر قطعات پشتیبانی کند . برای انجام بازی‌های سنگین پیشنهاد می‌کنیم از نسل ده، یازده یا دوازده استفاده کنید. البته نسل‌های پایین‌تر هم برای اجرای بازی‌ها کارساز هستند اما با توجه به اختلاف قیمت کمی که بین نسل‌های 9 تا 12 وجود دارد، انتخاب نسل دوازده پردازنده مرکزی انتخابی بهتر خواهد بود.

مهمترین ویژگی در فروشگاه نور استوک قیمت اقتصادی به صرفه و ضمانت محصول و پشتیبانی از محصول است.

لپ تاپ استوک چیست؟

 این مقاله در مورد تعریف لپ تاپ استوک و نحوه خرید لپ تاپ استوک است. در ابتدا تعریفی از لپ تاپ استوک بیان می شود.

لپ تاپ های استوک موجود در انبار لپ تاپ هایی هستند که فصل فروش آنها در کشورهای خارجی به پایان رسیده است. به عبارت دیگر، شما نمی توانید لپ تاپی را بخرید که به تازگی بیرون آمده است. ممکن است نتوانید هنگام خرید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید، اما قیمت پایین و مقرون به صرفه این موضوع را کمتر مشکل می کند. این محصولات که در بازار به لپ‌تاپ‌های استاندارد اروپایی نیز معروف هستند، عموماً برای استفاده در بازارهای خارج از ایران تولید می‌شوند و مدل‌های آکبند این محصولات به دلایل مختلف از جمله عدم استقبال مشتری از قیمت‌های بالای آن‌ها، در همان سال تولید شدند. و موجود در بازار جهانی در کشور ما دیده نمی شوند. این محصولات پس از حداقل دو سال تولید، با کاهش قیمت مناسب وارد کشور می شوند و کیفیت بسیار خوبی دارند.

از این رو لپ تاپ هایی که در بازار ایران به صورت استوک به فروش می رسند، عموماً از چند روز تا چند سال استفاده می شوند. این لپ تاپ ها بر اساس وضعیت سلامتی خود به درجه های a , b , c دسته بندی می شوند. توضیحات تکمیلی کیفیت و دسته بندی استوک را در سایت نور استوک مشاهده کنید.

دو دلیل مهم برای خرید لپ تاپ استوک (کارکرده) کیفیت بسیار بالا و تفاوت قیمت بسیار زیاد با یک لپ تاپ جدید است.

لپ تاپ درجه a: لپ تاپ های این دسته وضعیت ظاهری بسیار خوبی دارند و دارای کمترین خط و خش هستند. مدت زمان کارکرد این لپ تاپ ها گاهی به کمتر از 6 ماه می رسد.

لپ تاپ درجه b: این لپ تاپ ها دارای خط و خش جزئی بوده و قابل چشم پوشی هستند. این کالاها سالم بوده و از نظر کارکرد و عملکرد هیچ تفاوتی با رده a نداشته و از لحاظ سخت افزاری هیچ ایرادی ندارند.

لپ تاپ های درجه b نسبت به درجه a قیمت کمتری دارد و به صرفه تر است. این نوع گرید معمولا ظاهر خوبی نسبت به گرید a نداشته و با خط و خش همراه است.

خرید لپ تاپ استوک با وجود مزایای خوبی از جمله قیمت مقرون به صرفه، کیفیت و سخت افزار حرفه ای، نیازمند پشتیبانی، ضمانت و تعهد فروشنده کالا است. با خرید از سایت نور استوک لپ تاپ مورد نیاز خود را از بهترین برندها تهیه نمایید.

در سایت noorstok علاوه بر لپ تاپ استوک مانیتور و کیس استوک هم وجود دارد که با مراجعه به سایت اطلاعات بیشتر را دریافت کنید. همچنین برای دیدن محصولات کیس استوک نسل 8 می توان با کلیک روی اطلاعات بیشتر آن را مشاهده نمایید.

معرفی کیس استوک نسل 8

 کیس استوک نسل 8  Equus Nobilis با پردازنده i7 دارای پردازنده مرکزی core i7 شرکت سازنده اینتل می باشد. این کیس استوک دارای حافظه کش 8 مگا بایت و تعداد هسته 6.4 پردازنده ای با عملکرد عالی و اجرای روان انواع برنامه ها از جمله فتوشاپ را داراست.

این کیس استوک از برند Equus Systems و سری Nobilis است که دارای وزن 6 کیلوگرم و ابعاد 13×15×3.9 اینچ می باشد.

ظرفیت حافظه رم این نوع کیس 8 گیگا بایت از نوع DDR4 است و قابلیت ارتقا تا 64 گیگا بایت را دارد. 

ظرفیت حافظه داخلی کیس استوک 500 گیگا بایت و از نوع HDD می باشد. شرکت سازنده پردازنده گرافیکی این نوع کیس Intel® و مدل پردازنده گرافیکی آن UHD Graphics 630 می باشد.

از امکانات این کیس استوک می توان دارا بودن پورت LAN یا Ethernet اشاره کرد. دارای سه عدد پورت نمایش و پورت hdmi و همینطور پورت usb2.0 و  usb3.0  می باشد. از امکانات دیگر این کیس به پورت ورودی و خروجی صدا اشاره کرد.

این نوع کیس دارای کاربری اداری ، خانگی ، کاربری مالتی مدیا، کاربری گیمینگ با نصب گرافیک می باشد.

برای مشاهده انواع دیگر کیس در فروشگاه نور استوک و همینطور خرید کیس استوک i7 اینجا را کلیک نمایید.

 

 

مانیتور استوک چیست؟

 مانیتور استوک به نمایشگری گفته می شود که از نظر کارکرد در حالت نو یا کارکرده بوده و مانیتور دست دوم محسوب می شود. مانیتورهای استوک معمولاً از برندهای اصلی اروپایی و آمریکایی مانند Dell و HP تهیه می شوند که دارای گواهینامه های کیفیت متفاوتی هستند. بسیاری از مدل های مانیتور کارکرده یا استوک کاربرد صنعتی و تجاری دارند که با گذشت زمان خراب نمی شوند. البته مانیتورهای اروپایی کارکرده با مشخصات حرفه ای نیز یافت می شود، بنابراین اگر قیمت نسخه آکبند 20 میلیون تومان باشد، نسخه استوک آن را می توان تا 5 میلیون تومان در بازار خریداری کرد، به همین دلیل این مانیتورها عموما به عنوان مانیتور استوک ارزان قیمت شناخته می شود.

مانیتورهای استوک اچ پی، مانیتورهای دل معمولاً تقاضای بالاتری نسبت به برندهایی مانند ایسر، فوجیتسو و غیره دارند.

مانیتورهای استوک در کشورهای پیشرفته مانند اروپا و آمریکا دارای تعاریف و قوانین خاصی هستند که تفاوت اساسی با مانیتورهای دست دوم دارد.

در این کشورها زمانی که شخصی کالایی مانند مانیتور را از فروشگاه خریداری می کند، می تواند کالای خریداری شده را بدون قید و شرط برای مدت معینی برگرداند و وجه پرداختی را دریافت کند، در حالی که با توجه به اینکه این مانیتور به دلیل بازکردن کارتن یا غیره خریداری شده است. -به نام unpacking، استفاده شده یا حتی استفاده نشده، دیگر به عنوان کالای آکبند پذیرفته نمی شود و به دسته مانیتور استوک اضافه می شود.

اساساً این کالاهای بورسی به کشورهای آسیایی از جمله منطقه خاورمیانه ارسال می شود و با قیمت بسیار پایین نسبت به قیمت آکبند به فروش می رسد.

در فروشگاه نور استوک خدماتی از جمله فروش مانیتور استوک در تهران را برای خریداران فراهم کردیم.

خرید مانیتور استوک نسبت به خرید مانیتور آکبند مقرون به صرفه تر است و مانیتور استوک از کیفیت بالاتری برخوردار است. بیشترین خرید و فروش مانیتورهای دل، اچ پی و لنوو در شهرهای شیراز، اصفهان، گناوه و تهران است که معمولا 24 اینچ، 22 اینچ، 20 اینچ و 19 اینچ هستند. برخی از مدل های دارای ورودی HDMI معمولا قیمت بالاتری نسبت به مدل های معمولی دارند.

علاوه بر برندهای بیان شده مانیتور استوک برند سامسونگ هم در سبد فروش فروشگاه اینترنتی نور استوک قرار دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مانیتور استوک سامسونگ اینجا را کلیک کنید.

معرفی کیس استوک i5

 کیس استوک i5  یا مینی کیس HP Compaq Elite 8300 بخشی از سری PC های تجاری است که بر اساس روش های مدیریتی جدید، امنیتی و قابلیت گسترش سیستم طراحی شده است.

فن آوری های جدید مورد استفاده در کامپیوترهای تجاری را همراه با راه حل های محاسباتی سفارشی در مینی کیس تجاری HP Compaq Elite 8300  خواهید دید. در پیکربندی سخت افزاری این مینی کیس استوک HP از نسل سوم پردازنده Core i5 اینتل استفاده شده است که از مدیریت vPro بهره می برد. فناوری vPro به ابزارهای بسیار ایمن برای دسترسی به سخت افزار رایانه اشاره دارد. با استفاده از این فناوری، دسترسی به ویژگی های سخت افزاری در سطحی بسیار پایین تر از سیستم عامل امکان پذیر خواهد بود. علاوه بر این، این پردازنده چهار هسته ای از فناوری Turbo Boost بهره می برد که منجر به افزایش کارایی و سرعت سیستم می شود. این پردازنده در ترکیب با 4 گیگابایت رم DDR3 و هارد 500 گیگابایتی، سیستمی سریع و کارآمد ایجاد کرده است. البته در صورت تمایل می توانید با افزایش ظرفیت رم و هارد دیسک، سرعت لود برنامه ها، بازی ها و فایل های گرافیکی را افزایش دهید. برای داشتن بهترین عملکرد در زمینه بارگذاری، پیشنهاد می کنیم هارد دیسک کوچک HP 8300 کارکرده را با حافظه SSD پرسرعت ارتقا دهید.
کارت گرافیک استفاده شده در این مینی محفظه از نوع استوک اچ پی Intel HD 4000 می باشد. محفظه مینی HP Compaq Elite 8300 با استفاده از این کارت گرافیک قابلیت اجرای برنامه های مهندسی، طراحی ساده، برنامه نویسی و ویرایش تصویر مانند فتوشاپ را دارد. البته اگر به عملکرد گرافیکی بالاتری نسبت به این مینی کیس دست دوم اچ پی نیاز دارید، می توانید با استفاده از کارت گرافیک اختصاصی، قابلیت گرافیکی آن را ارتقا دهید. برای قرار دادن کارت گرافیک در ساختار این مینی کیس از فناوری گرافیکی PCI Express v3.0 استفاده شده است تا با افزایش عرض سیستم، نرم افزارهای سنگین طراحی سه بعدی و بازی های خوب طراحی شده به سرعت و روان اجرا شوند.

با توجه به اینکه مینی کیس استوک HP Compaq Elite 8300  از دو درگاه خروجی تصویر بهره می برد، می توانید همزمان دو نمایشگر را به این سیستم متصل کنید. پورت های خروجی تصویر این مینی کیس کارکرده HP عبارتند از VGA و DisplayPort. اگر دستگاه خروجی تصویر شما دارای DisplayPort نیست، می توانید با استفاده از کابل و مبدل مناسب از این پورت با کیفیت استفاده کنید. برای شرکت در جلسات آنلاین، می‌توانید از هدفون با سیم مجزا برای ارسال یا دریافت صدا از طریق اینترنت استفاده کنید و از برنامه‌های ارتباطی مانند اسکایپ برای برقراری ارتباط با همکاران و دوستان در تمام مناطق جهان استفاده کنید.
با توجه به استفاده گسترده از این سیستم کامپیوتری و نیاز روزافزون کسب و کارها به اتصال لوازم جانبی مانند چاپگر، اسکنر و غیره، مینی کیس HP Compaq Elite 8300 دارای شش پورت USB 2.0 و چهار پورت USB 3.0 است. برای انتقال سریعتر اطلاعات پیشنهاد می کنیم از پورت USB 3.0 استفاده کنید تا اطلاعات شما ده برابر سریعتر از پورت USB 2.0 منتقل شود.

امروزه بسیاری از دستگاه ها در مورد کاهش مصرف برق صحبت کرده اند. با استفاده از نرم افزار HP Power Assistant، این مینی محفظه سری HP می تواند در صورت تمایل برای انتقال سیستم به فاز کم مصرف برنامه ریزی شود. HP صنعت تولید کامپیوتر را در ترویج فناوری های سازگار با محیط زیست رهبری می کند. با استفاده از مینی کیس  HP Compaq Elite 8300  که از پیکربندی سطح بالایی استفاده می کند، هزینه های عملیاتی سازمان خود را کاهش دهید و بار منفی فناوری را بر محیط کاهش دهید.
این کیف مینی HP دارای گواهینامه هایی برای کمک به حفظ محیط زیست است، مانند مدرک ENERGY STAR و ثبت EPEAT Gold. علاوه بر این، در ساخت این مینی کیس از مواد مقاوم در برابر شعله (بدون BFR/PVC) استفاده شده است.

برای مشاهده انواع کیس و نحوه خرید کیس استوک به اینجا مراجعه کنید.

فروش کیس استوک در تهران

 کیس کامپیوتر استوک یکی از کیس های رایج در سال های اخیر است که حتی در بسیاری از ادارات به راحتی قابل مشاهده است. یک کیس استوک یا کامپیوتر لزوماً به معنای استفاده شده نیست. در بسیاری از فروشگاه های بزرگ اروپایی و آمریکایی سیاست جالبی دارند که کالاها را به هر دلیلی به مدت 30 روز پس می گیرند و این سیستم ها به انبار منتقل می شوند و طبق درجه بندی A, B, C به فروش می رسند. اولین مزیت استفاده از کیس دست دوم مقرون به صرفه بودن این محصول و همچنین کارایی و امکانات بالای آن است که بسته به نوع کاربرد کیفیت قابل اعتمادی را برای کاربر نشان می دهد. تجهیزات و قطعات داخل کیس استوک حکایت از کیفیت و اهمیت هر چه بیشتر کیس دارد و 100% بدنه، پاور، مادربرد، پردازنده و گرافیک را می توان از مهمترین قطعات استوک کیس دانست.

با فروش کیس استوک در تهران در فروشگاه اینترنتی نور استوک محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

برای آشنایی با انواع کیس باید مدل های مختلف را بررسی کنید. در این مقاله انواع کیس کامپیوتر استوک و دست دوم را در مدل های کاربردی و اقتصادی ارائه می کنیم. برای خرید کیس گیمینگ استوک و مدل های دیگر مانند کیس ورک استیشن و کیس دسکتاپ با قابلیت ارتقا، بهتر است اطلاعاتی در مورد هر یک از آنها داشته باشید که به شما می گوییم با توضیح مختصری در مورد هر کدام که شامل:

 

  • کیس های رومیزی با امکان ارتقاء

برای خرید کامپیوتر دست دوم اگر به دنبال کیس های دسکتاپ با امکان ارتقا هستید بهتر است بدانید که این مدل پرفروش با مادربردهای میان رده و همچنین دارا بودن پردازنده های شرکت های اینتل و AMD را می توان یک انتخاب مطمئن دانست. باید اشاره کنم که با وجود کارت گرافیک ادغام شده در پردازنده، چیزی برای شکایت از کیفیت کیس وجود ندارد. شما می توانید از این سیستم ها به عنوان اپلیکیشن های خانگی، تولید محتوا، دانشجویی، اداری و غیره استفاده کنید.

  • کیس استوک گیمینگ

کیس های بازی استوک که از منحصر به فردترین کیس های دنیای استوک می باشند با قیمت مناسب و استفاده از نسل های جدید AMD و Intel به راحتی و با ظرفیت نامحدود قدرت شگفتی گیمرهای عزیز را دارند. کارت حافظه و ظرفیت رم بالا برای نمایش کارآمد و با کیفیت جدیدترین بازی ها در این کیس لحاظ شده است. فن مورد استفاده در این نوع کیس سوپر استوک را می توان با سیستم پیشرفته تری نسبت به فن های کیس معمولی در نظر گرفت. در هر صورت، برای گیمرهایی که به دنبال قیمت مناسب کیف با ظرفیت و کیفیت بالا هستند، این مدل حرف های زیادی برای گفتن دارد.

  • کیس ورک استیشن

اگر به دنبال یک کیس استوک با قیمت مناسب اما سرعت منحصر به فرد بالاتر برای اجرای انواع برنامه ها نسبت به کیس های معمولی هستید، تنها پیشنهاد برای شما Case Workstation است. کاربران حرفه ای برای اجرای برنامه های سنگین فقط در هنگام کار با کیس معمولی با اتلاف وقت مواجه می شوند. به همین دلیل بهتر است از این نوع کیس ها که با سخت افزارهای قابل قبول تری استفاده می شود، عموماً مدل سازان سه بعدی و افرادی که کارهای سنگین کامپیوتری انجام می دهند، ویژگی های این کیس را فراموش نکنند.

در این مقاله سعی شده است شما را با انواع کیس کامپیوتر استوک و کارکرده آشنا کنیم. به هر حال قیمت و کیفیت همیشه دو موضوع سخت برای مشتریان است و مجموعه نور استوک به این دو موضوع توجه زیادی داشته است.

در مورد نحوه خرید کیس استوک اطلاعات بیشتر را کلیک کرده و کیس مورد نظر خود را خریداری نمایید.

محبوبیت متمادی کیس های کامپیوتری

 کیس های کامپیوتری دست دوم به همراه مانیتورهای استوک، اولین نسل از کامپیوترهای شخصی بودند که به تدریج در دسترس عموم قرار گرفتند. در ابتدای عرضه، کیس ها و مانیتورهایی به اندازه تاور با فناوری CRT در بازار فناوری وجود داشت. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، کیس‌های استوک و مانیتورهای دست دوم با اندازه‌ها و عملکردهای مختلف راه خود را به میزهای تجاری و منازل باز کرده‌اند. شرکت های معروف دنیای تکنولوژی مانند اچ پی، دل، لنوو و ... که امروزه نام آنها را به عنوان بزرگترین برندهای تولید کننده تجهیزات کامپیوتری می شناسیم، سال هاست که به تولید کیس ها و مانیتورهای به روز می پردازند. آنها همچنین در ظهور فناوری های جدید موثر هستند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید کیس استوک به سایت نور استوک مراجعه نمایید. 
 
به تدریج لپ تاپ ها نیز راه خود را به زندگی مردم باز کردند، اما رایانه های رومیزی نیز همچنان محبوب بودند. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه کیس استوک از میدان رقابت حذف نشدند؟ راز این پایداری را باید در انعطاف پذیری تولیدکنندگان جست. با گذشت زمان و با پیشرفت تکنولوژی، شرکت های تولید کننده کیس کامپیوتر نیز شروع به ارائه کامپیوترهایی در اندازه ها و اشکال مختلف کردند. بنابراین، اگر قصد خرید یک کامپیوتر دست دوم برای کار یا بازی را دارید، کیس های کامپیوتر همچنان گزینه های خوبی هستند. با توجه به گسترش طیف کیس های دست دوم و مانیتور استوک در سال های اخیر، حتما قبل از خرید علاوه بر مشخصات سخت افزاری، به ویژگی های دیگری مانند قابلیت استفاده از فضا، قابل حمل بودن و ... نیز توجه کنید.
معمولا یکی از مهمترین اهداف افرادی که کیس کامپیوتر می خرند، قابلیت گسترش فوق العاده بالای این دستگاه ها می باشد. کیس‌های استوک، به خصوص در اندازه تاور، امکان اضافه کردن قطعات پردازش اختصاصی مانند کارت‌های گرافیک Nvidia یا AMD را دارند. علاوه بر افزایش قابلیت گرافیکی، به طور کلی نیاز به خرید مانیتوری با وضوح بالا دارید. مانیتورهای دست دوم جدید مجهز به پنل ال ای دی علاوه بر رزولوشن بالا، می توانند از ویژگی های محبوب دیگری مانند صفحه نمایش لمسی، IPS و سایر ویژگی های جدید نیز بهره مند شوند.

معرفی فروشگاه اینترنتی نور استوک

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده انسان ها از کامپیوتر و لپ تاپ و تبلت برای ارتباط با دنیای مجازی و اینترنت برای به روز بودن سیستم ها و همینطور قطعات و بخش های مختلف سیستم نیازمند به فروشگاه هایی است که محصولات با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

تعویض سیستم و کامپیوتر آماده امروزه بیش از قبل رایج شده است. پیشرفت تکنولوژی ما را ملزم به بروز بودن کرده است. تعویض قطعات قدیمی کامپیوتر مانند پردازنده و مادربرد می‌تواند اولین گزینه ما باشد.

یافتن فروشگاهی که در حال مطمئن بودن، تضمین بابت فروش قطعات استوک کامپیوتر نیز ارائه کند بسیار مشکل است. نور استوک مفتخر است یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش قطعات دست دوم در ایران باشد. همچنین امکان فروش قطعات کامپیوتر به ارگان ها نیز وجود دارد.

خرید کامپیوتر استوک و کارکرده با مناسبرین قیمت و بالاترین کیفیت درنور استوک
خرید کیس استوک و کامپیوتر های دست دور را  تنها با چند کلیک می توانید انجام دهید. این محصولات وارداتی و سفارشی از کشورهای اروپایی و آمریکایی است. کامپیوترهای استوک ما کاملا سالم و فوق العاده تمیز هستند و با مناسبترین قیمت عرضه می شوند. این کیس‌های استوک دارای مشخصات و پیکربندی‌های مختلفی مانند پردازنده Intel Core i7، Core i5 یا Amd و اندازه کیس کوچک (SFF) یا استفاده از برج و بازی هستند. اکثر مدل های کیس رومیزی و مینی استوک و کامپیوترهای کارکرده با نور استوک از برندهای اچ پی و دل می باشند.

طی این روند کارشناسان و متخصصان ما همراه شما خواهند بود و به تمامی سوالات شما در مورد خرید و فروش قطعات استوک کامپیوتر پاسخ می‌دهند. در نتیجه یکی از امن‌ترین  معاملات خود در زمینه قطعات، لوازم و تجهیزات جانبی کامپیوتر و سیستم آماده خود را انجام خواهید داد.

جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان نوراستوک تماس بگیرید. همچنین از مشاوره آنلاین ما بهره ببرید. نور استوک(noorstok) بزرگترین مرکز فروش قطعات کامپیوتر آماده همکاری با شما فروشندگان عزیز می‌باشد.

همچنین اگر داشتن فاکتور و ضمانت کالا برای شما اهمیت دارد و قصد خرید و فروش قطعات کامپیوتر با فاکتور رسمی را دارید، برای مشاهده فروشگاه نور استوک  اطلاعات بیشتر را کلیک نمایید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد