x تبلیغات
آبنوس

معرفی کیس استوک lenovo

 امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود برندهای مختلف در زمینه کیس، مانیتور و محصولات کامپیوتری، انتخاب کیس مناسب برای کاربر بسیار مشکل شده است. DELL، HP، LENOVO را می توان از جمله برندهای پرفروش کامپیوتر نام برد که عمولاً از فلزات مقاوم و ضد زنگ ساخته می‌شوند، زیرا بسته به نوع استفاده از آن‌ها باید بتوانند برای مدت طولانی و در شرایط مختلف از قطعات اصلی محافظت کنند.کیس کامپیوتر استوک به یک محفظه مکعبی اشاره دارد که شامل مادربرد، قطعات پردازشی، حافظه، فن، منبع تغذیه و درایو نوری است.

کامپیوترهای استوک شامل محصولات صنعتی یا سرورهایی است که به دلیل قیمت بسیار بالای مدل های جدید و ارتقا یافته موجود در انبار و با گارانتی های متعدد برای استفاده همگان تهیه و عرضه شده است.

در این قسمت قصد داریم در مورد کیس های استوک LENOVO صحبت کنیم و به ویژگی های آن بپردازیم.

 

کیس های کامپیوتر استوک
 
کیس های کامپیوتر استوک از لحاظ عملکردی به سه دسته اصلی تقسیم می شوند: کیس های رومیزی قابل ارتقا، کیس های بازی و کیس های ورک استیشن. کیس های دسته اول معمولاً از مادربردهای میان رده، پردازنده های AMD یا Intel و کارت های گرافیک ادغام شده در پردازنده استفاده می کنند. برخی از مادربردها این قابلیت را دارند که عملکرد بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهند. بنابراین با ارتقای پردازنده، کارت گرافیک و رم این باکس ها می توانید دستگاهی با قدرت پردازشی بسیار بالاتر به دست آورید. این کیس های دست دوم برای کارهای اداری، کار خانگی، کار دانشجویی، تولید محتوای دیجیتال مناسب خواهند بود.
کیس های بازی (گیمینگ) از آخرین نسل پردازنده های اینتل و AMD، رم با ظرفیت بالا و حافظه SSD با سرعت بالا بهره می برند تا تجربه ای طولانی مدت را برای کاربران بازی فراهم کنند. با توجه به مقدار بالای پردازش در واحد زمان، این کیس ها از سیستم های خنک کننده پیشرفته تری نسبت به فن های معمولی استفاده می کنند. اما فن های خنک کننده همچنان قدرتمند هستند و اتفاقاً بخشی از جذابیت این کیس ها استفاده از چراغ های رنگی در ساختار آنهاست.
کیس ورک استیشن حرفه ای با مزیت سخت افزار حرفه ای از مادربرد گرفته تا قطعات اصلی مانند CPU، کارت گرافیک و ... برنامه ها را بسیار سریعتر از محفظه های معمولی اجرا می کنند. این کیس های کامپیوتری کارکرده کار را برای حرفه ای ها، برنامه های سنگین و رندر فراهم می کند.
فروشگاه اینترنتی نور استوک یکی از بهترین فروشگاه در زمینه فروش کیس استوک در تهران با ارائه کیس های استوک از شرکت های مطرح دنیای تکنولوژی مانند اچ پی، دل و لنوو نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

 

درباره کیس استوک LENOVO بیشتر بدانید
LENOVO یکی از برندهای پرفروش در خاورمیانه است. برند LENOVO در مقایسه با سایر رقبا قدمت چندانی ندارد، اما با کسب امتیاز IBM و تمرکز بر کیفیت محصول، به یکی از بهترین برندهای کامپیوتری دنیا تبدیل شده است. کیس های لنوو یکی از بهترین محصولات این برند هستند که امروزه به صورت آکبند و استوک در بازار به فروش می رسند. یکی از دلایل اصلی فروش بالای کیس های دست دوم لنوو، تنوع زیاد، کیفیت خوب و قیمت منصفانه است. انواع مدل های استوک کیس LENOVO در بین کاربران ایرانی بسیار محبوب بوده و در زمینه های کاری مانند مهندسی، طراحی، بازی، گرافیک و ... کاربرد دارد.

پردازنده
همانطور که می دانید پردازنده قلب کیس است و مهمترین بخش الکترونیکی کامپیوتر به حساب می آید. یکی از بهترین پردازنده های LENOVO اینتل است که داده ها را با سرعت بالا پردازش می کند.

کارت گرافیک
یک کارت گرافیک پیشرفته در موارد استوک LENOVO برای کارهای گرافیکی مانند طراحی و فتوشاپ استفاده می شود. اگر به دنبال یک کیس با کیفیت برای بازی هستید، حتما کیس های LENOVO را انتخاب کنید.

رم
حداقل رم استفاده شده در کیس های استوک LENOVO 4 گیگابایت رم است که برای مصارف روزانه و شخصی استفاده می شود. برای کارهای پیشرفته تری مانند ویرایش تصویر و ویدئو، بازی و سرگرمی، برنامه نویسی و غیره، کیس LENOVO مورد استفاده دارای 16 گیگابایت رم است.

هارد دیسک
حافظه داخلی کیس های LENOVO یک هارد دیسک و یک SSD است. یکی از مزایای کیف LENOVO کارکرده این است که می توانید حافظه داخلی را ارتقا دهید و کارایی کیس را دو برابر کنید.

پورت های ورودی و خروجی
کیس اصلی LENOVO دارای چندین پورت ورودی و خروجی از جمله USB 3.0، USB 2.0، VGA و غیره است.

امکان ارتقاء سیستم
یکی از بزرگترین مزایای خرید کیس دست دوم LENOVO امکان ارتقاء سیستم و شخصی سازی آن است. بنابراین شما می توانید یک سیستم قدرتمند و کاربردی با کمترین هزینه داشته باشید.

مصرف بهینه انرژی
مصرف برق در کیس های LENOVO استفاده شده به طور قابل توجهی کم است. این مزیت باعث شده تا از این کیس در ادارات و مشاغل برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده شود.

 

چرا باید کیس استوک LENOVO بخرید؟
امروزه با افزایش ارز، قیمت کالاهای الکترونیکی مانند محفظه افزایش یافته و تهیه آنها برای کاربر سخت شده است. از این رو صندوق های بورس وارد بازار شدند و با همان مدل کیس های آکبند را جایگزین کردند. همانطور که با ویژگی های منحصر به فرد کیس های دست دوم لنوو آشنا شده اید و می دانید که کیس های لنوو در کنار قیمت مناسب، امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهند. کیس های لنوو به نصف قیمت مدل های آکبند خود فروخته می شوند. اگر کیس های لنوو را آگاهانه و با در نظر گرفتن استانداردهای لازم خریداری کنید، خریدی خوب و خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در سایت نور استوک و خرید کیس استوک اینجا را کلیک نمایید.

فروش مانیتور استوک در تهران

 مانیتورهای استوک و کارکرده وارداتی و حرفه ای را تنها با چند کلیک بخرید. این مانیتورهای وارداتی از اروپا و آمریکا سفارش داده شده است. مانیتورهای مستعمل و وارداتی ما فوق العاده تمیز هستند و با نازلترین قیمت در فروشگاه نور استوک عرضه می شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات فروشگاه نور استوک اینجا را کلیک نمایید.

مانیتور استوک به نمایشگری گفته می شود که از نظر کارکرد در حالت نو یا کارکرده بوده و مانیتور دست دوم محسوب می شود. این مانیتورهای اورجینال دارای ویژگی های مختلفی مانند پنل IPS، پورت HDMI و کیفیت تصویر و بازی Full HD هستند. علاوه بر این، برخی از مدل های این مانیتور اصلی که برای کامپیوتر در نظر گرفته شده است، مجهز به اسپیکر، وب کم و میکروفون هستند.

طیف گسترده ای از مانیتورهای استوک و کارکرده


مانیتورهای استوک وارداتی با برندهای مختلف دل، اچ پی، سامسونگ، ال جی، بنکیو، لنوو، ویوسونیک و ... با بهترین کیفیت و بهترین شرایط فیزیکی در نور استوک به فروش می رسد. مانیتورهای ما علاوه بر برندهای مختلف به دسته های دیگری نیز تقسیم می شوند.

در دسته بندی قیمت شاهد سه مدل مانیتور استوک مناسب برای کامپیوتر هستیم. دسته اقتصادی که ارزان ترین مدل است تا دو میلیون تومان، میان رده دو تا سه میلیون تومان و کلاس حرفه ای از سه میلیون تومان به بالا قیمت دارند.

همچنین در ویژگی سایز صفحه نمایش چهار دسته بندی مختلف برای مانیتور اصلی و دست دوم داریم. مدل های کوچک شامل صفحه نمایش های زیر 20 اینچ، مدل های متوسط ​​شامل صفحه نمایش های 21-23 اینچی و مدل های بزرگ شامل صفحه نمایش های 24 اینچی و 27 اینچی به بالا هستند. این مانیتورهای استوک در پنل های IPS، TN و MVA موجود هستند. علاوه بر این، این مانیتورهای اصلی و کارکرده دارای پورت های مختلفی مانند HDMI و DisplayPort با وضوح تصویر متفاوت مانند Full HD، 4K (UHD) و 2K (QHD) هستند.

این تنوع تمام نیازهای شما به یک مانیتور کامپیوتر را پوشش می دهد که شامل فعالیت های مختلفی مانند بازی، چند رسانه ای و فعالیت های خانگی است. مانیتورهای حرفه ای کارکرده و استوک با پایه رایزر و VESA که قابلیت چرخش صفحه نمایش و تنظیم ارتفاع را دارند در برندهای مختلف در نور استوک موجود می باشد. این مانیتورها برای فعالیت های حرفه ای مانند برنامه نویسی و گرافیک مناسب هستند.

اکثر کاربران عادی و حرفه ای به دنبال خرید مانیتور استوک فول اچ دی هستند و در این مورد به مشتریان توصیه می کنیم مانیتور استوک با پورت HDMI خریداری کنند. فروشگاه نور استوک جز یکی از بهترین سایتها در زمینه فروش مانیتور استوک در تهران می باشد که مانیتور استوک تمیز را با ضمانت برای خریداران قرار داده است.

فروش هارد استوک در فروشگاه نور استوک

 هارد استوک و خرید لوازم جانبی کامپیوتر در فروشگاه نور استوک بدون مشکل امکان پذیر است. ابتدا با کلمه Hdd آشنا شوید. معرفی این کلمه در آگاهی مردم از استفاده از هارد تاثیر زیادی دارد.

این کلمه به معنای هارد دیسک است. یکی از حساس ترین قسمت های کامپیوتر هارد دیسک است. اطلاعات سیستم عامل، فایل های شخصی، برنامه ها و سایر اطلاعات روی هارد دیسک قرار می گیرد.

وظیفه این نوع هارد دیسک ذخیره سازی دائمی اطلاعات است. تمام اطلاعاتی که می خواهید ذخیره کنید ابتدا در هارد دیسک ذخیره می شود. این اطلاعات تا زمانی که بخواهید آن را حذف کنید در بخش ها باقی می ماند.
البته ممکن است شرایط مکانی نیز بر تخریب این داده ها تأثیر بگذارد.

این نوع هارد دارای قطعات و اجزای مختلف می باشد. هنگامی که آنها در کنار یکدیگر قرار می گیرند، می توانند داده ها را ذخیره یا انتقال دهند.
یک کنترلر مرکزی در هارد دیسک وجود دارد. این قسمت می تواند بازوی مکانیکی را کنترل کند.

این قسمت به عنوان مغز هارد دیسک در نظر گرفته می شود که می تواند قسمت های مختلف هارد دیسک را که وظیفه هارد دیسک را بر عهده دارند کنترل کند. این قسمت از دقت و توجه بالایی برخوردار است.

این قسمت باید به عنوان رابط با سایر قسمت های کامپیوتر عمل کند و با آنها ارتباط برقرار کند و دستورات ارسالی از قطعات را به هارد دیسک هماهنگ کند تا اطلاعات به خوبی منتقل شود.

 

هارد استوک و بخش های توان مکانیکی 
 

کار اصلی این بخش بر روی برخی از نکات مورد نظر است. قسمت مکانیکی  می تواند از مرکزی ترین نقاط دیسک به جانبی ترین قسمت ها برود. برای هر دیسک دو بازوی مکانیکی با سر هد وجود دارد.

این قطعه با استفاده از بازوی مکانیکی حرکت داده می شود. وظیفه این بخش نوشتن و خواندن داده ها است. به عنوان کدهای باینری صفر و یک در بخش های بسیار کوچک موجود روی دیسک. زمانی که کنترلر وظیفه ذخیره سازی داده ها را دارد.

وقتی می خواهد داده ها را بخواند یا اگر می خواهد داده ها را بنویسد. مقداری را در بخش های ایجاد شده توسط کنترل کننده مرکزی و با دنباله کد باینری منطقی معادل 0 و 1 ارائه می دهد.

 

هارد استوک و بخش دیسک را بشناسید


این صفحه داده ها را به صورت صفر و یک در تکه های بسیار کوچک ذخیره می کند. آنها قطعات بسیار کوچکی به نام سکتور هستند و می توانند یک بیت را ذخیره کنند.

اندازه هر یک از این قسمت ها حدود 846 نانومتر است. معمولا در هر هارد دیسک های بی شماری در صفحه دیسک وجود دارد.
این صفحه نمایش ها از شیشه یا سرامیک ساخته شده اند و به صورت مغناطیسی عمل نمی کنند.

 

موتور چرخاننده هارد دیسک


این بخش فقط وظیفه چرخاندن دیسک ها را بر عهده دارد. با این حال، بخش head می تواند داده ها را در نقاط مختلف صفحات مغناطیسی بخواند و بنویسد.

 

هارد دیسک ها چگونه کار می کنند؟
 

دستورات با داده هایی که ارسال شده یا داده هایی که در رابطه با کنترل کننده دیسک دریافت شده اند بیان می شوند. به این معنا که هارد دیسک را می فهمیم که در آن دستور داده شده و داده ها کجا هستند.

این عملیات خواندن و نوشتن زمانی انجام می شود که سیستم عامل نیاز به ذخیره داده یا دریافت داده با هر یک از سخت افزارها داشته باشد. دیسک کنترل فعال شده و فرمان مورد نظر را به کنترلر مرکزی ارسال می کند.

حال این قسمت یعنی قسمت کنترل کننده مرکزی وظیفه ارسال بازوی مکانیکی هد را به قسمت های مختلف دیسک بر عهده دارد. زیرا داده های فایل را می توان در قسمت های مختلف دیسک ها ذخیره کرد. بنابراین بازوی مکانیکی قادر است بین قسمت های مختلف پلاتر حرکت کند.

اکنون بخش head این وظیفه را بر عهده دارد که با پرداختن به کارهایی که به این دستگاه سپرده شده است، یعنی عملیات خواندن و نوشتن داده ها، کار خود را در بخش فیزیکی آغاز می کند.

در مواردی که دیسک کنترل فرمان خواندن نوشتن را دارد. در این حالت هد وظیفه دارد داده های مغناطیسی صفر و یک را در قسمت های مختلف دیسک قابل خواندن کند.

به این ترتیب قدرت کنترل کننده مرکزی برای ارسال خوانش های آهسته داده ها به گونه ای انجام می شود که مکان های موجود در داده ها را به صورت سنسور تشخیص می دهد.

پس از آن کدهای معادل صفر و یک را برمی گرداند. پس از آن، کنترل کننده مرکزی داده های خوانده شده را به دیسک کنترل برمی گرداند تا بتوان آنها را پردازش کرد.

قیمت این محصول پایین بوده و سرعت بالایی نسبت به قیمت دارد. یکی از ویژگی های هاردهای داخلی اصلی مقاومت ضعیف آنها در برابر شرایط محیطی مانند ضربه و احتمال از بین رفتن اطلاعات نوشته شده از جمله دیگر ایرادات هارد اینترنال است.

با این اوصاف، این هارد دیسک ها پرکاربردترین حافظه های جانبی هستند و مناسب ترین حافظه برای ذخیره سازی داده ها به صورت معمولی و ارزان هستند.

شما می توانید با خرید محصول موجود در انبار، قیمت را به پایین ترین سطح برسانید و بقیه پول خود را صرف خرید لوازم جانبی دیگر کنید.

ما مشخصاتی را که باید در هنگام خرید هارد دیسک در نظر بگیرید را برای شما آورده ایم. ممکن است خرید هارد اینترنال برای برخی افراد سخت باشد و دلیل آن این است که معیارهای مهمی را که هنگام خرید این دستگاه با آن مواجه می شوند، نمی دانند. یکی از این ویژگی ها اندازه و نوع هارد دیسک است.

هارد دیسک ها با اندازه ها و انواع مختلفی در بازار عرضه خواهند شد که ممکن است مصرف انرژی حافظه کش متفاوت و سایر مشخصات داشته باشند. یکی از گزینه هایی که هنگام خرید هارد باید در نظر بگیرید نوع و اندازه آن است.

ظرفیت هارد دیسک نیز مهم است. ظرفیت هارد دیسک بسته به نیاز شما متفاوت است. اگر کار شما سبک است، نیازی به استفاده از هارد دیسک های حجیم ندارید.

همین هارد دیسک ها با حجم کم هم می توانند به شما کمک کنند و به جای هارد دیسک با حجم بالا می توانید روی معیارهای دیگر تمرکز کنید. در صورت نیاز به سرعت بیشتر، سرعت چرخش هارد دیسک برای افراد عادی با سرعت 7200 دور در دقیقه مناسب است. شما باید هزینه بیشتری بپردازید، اما برای کاهش هزینه خرید این دستگاه می توانید موجودی این دستگاه را تهیه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات استوک در زمینه قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر در فروشگاه نور استوک اینجا را کلیک کنید.

معرفی مانیتور استوک سامسونگ مدل Samsung 27CF390

 خرید مانیتور سامسونگ استوک 

مانیتورهای سامسونگ با توجه به تبلیغات فراوان این برند خوش نام از موبایل گرفته تا کشتی در دریا همگی محصولات شرکت سامسونگ هستند و در اینجا بررسی تخصصی خرید مانیتور استوک سامسونگ خواهیم داشت.

سامسونگ یکی از معروف ترین تولیدکنندگان مانیتور است. در نور استوک فروش استوک و دست دوم مانیتور سامسونگ با تنوع بالا و قیمت مناسب می باشد. این مانیتورها در مدل های مختلفی عرضه می شوند. سامسونگ هر ساله از مدل های جدیدی از مانیتورهای خود رونمایی می کند که معمولا در چند دسته مختلف قرار می گیرند. از جمله این مدل ها می توان به ultrawide که دارای صفحه نمایش منحنی است، بازی های طراحی شده برای گیمینگ و سرعت پاسخگویی بالا و وضوح بالا که دارای بالاترین وضوح تصویر است، اشاره کرد. این برند به دلیل کیفیت بالای محصولاتش انتخاب حرفه ای هاست. علاوه بر این، مانیتورهای کامپیوتر استوک سامسونگ دارای ضمانت سلامت و اصالت محصول هستند. اندازه صفحه نمایش این مانیتورهای سامسونگ با یکدیگر متفاوت است و کوچکترین آنها 19 اینچ است. برخی از مانیتورهای اصلی سامسونگ دارای بلندگو هستند و برخی فاقد اسپیکر.

با توجه به قیمت بسیار پایین، سلامت و کارایی پایین محصولات استوک از جمله مانیتورهای استوک اروپایی و آمریکایی، خرید محصولات استوک در سال های اخیر به سرعت رایج شده است و حتی بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی تغییر کاربری داده اند.

متأسفانه بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کردند که محصولات استوک یا موجود در انبار آسیب دیده و خط و خش دارند، اما در اینجا به ارائه تعریف کامل و دقیق از استوک می پردازیم و سپس خدمات پس از فروش سایت نور استوک در خصوص محصولات موجود در انبار ارائه می شود.

مانیتور  خمیده سامسونگ 27 اینچ مدل Samsung 27CF390

مانیتور دسکتاپ تجاری 27 اینچی با صفحه نمایش خمیده 1800R. ارائه یک تجربه طبیعی برای افزایش بهره وری و کاهش فشار چشم رزولوشن Full HD 1920 x 1080 با نسبت تصویر 16:9 پنل Samsung VA سیاه عمیق، رنگ های زنده و زاویه دید گسترده را ارائه می دهد. حالت ذخیره چشم و فناوری بدون لرزش به کاهش فشار چشم در ساعات کاری طولانی کمک می کند.

اتصال آسان: ورودی HDMI برای دستگاه‌های پرسرعت و VGA برای برنامه‌های نمایشگر با نصب باریک قدیمی و VESA برای ایستگاه‌های کاری چند مانیتور مناسب است. پایه قابل تنظیم برای هر میز کاری با ردپای کوچک قرار میگیرد.

 

مشخصات عمومی:

 

مدل: c27f390fhm

وزن: 4.4 kg

 

مشخصات فنی مانیتور:

 

نوع مانیتور: led

اینچ تصویر:27

نوع پنل تصویر : va

نسبت تصویر:  16:9

حداکثر وضوح: 1920*1080

روشنایی: 200 کاندلا بر متر مربع

نسبت کنتراست: 3000:1

میزان رنگ: 16.7 میلیون رنگ

زمان پاسخگویی: 4 میلی ثانیه

ورودی تصویر: hdmi-vga

 

 

 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مانیتور استوک سامسونگ اینجا را کلیک نمایید. مجموعه نور استوک همواره سعی داشته بهترین و سالم ترین مانیتورهای استوک Full HD را در بازار عرضه کند.

چرا خرید قطعات کامپیوتری استوک بهتر است؟

 تمامی قطعات کامپیوتر در کیس کامپیوتر قرار دارند و هر کدام از این قسمت ها عملکرد دستگاه شما را از نظر قدرت و کیفیت مشخص می کند. این قطعات مهم عبارتند از: کارت گرافیک، رم، پردازنده، مادربرد، هارد، کیس و منبع تغذیه ذکر شده. ضمناً مودم و کارت صدا جزء تجهیزات شبکه کیس کامپیوتر هستند.

باید گفت که برخی از لوازم جانبی مانند کیبورد و ماوس که برای اتصال کاربر به کامپیوتر از آن ها استفاده می شود از لوازم ضروری کامپیوتر می باشد. دوم اینکه برای بهبود کیفیت استفاده از کامپیوتر می توان به هدست، هدفون، بلندگو، پد یا فن خنک کننده و دستگاه های بلوتوث اشاره کرد.باید بدانید که لوازم جانبی تنها برای دستگاه های کامپیوتری معمولی نیست، بلکه برای انواع کامپیوترها مانند کامپیوترهای بدون کیس یا همه کاره و حتی دستگاه های مشابه مانند لپ تاپ و دستگاه های هوشمند، تلفن همراه، تبلت، و غیره کاربرد دارند.

خرید لوازم استوک کامپیوتر

یکی از مهم ترین و بدیع ترین فناوری های سال های اخیر اختراع کامپیوتر است. به محض ورود آنها به زندگی ما، رایانه ها انجام کارهایی را برای ما آسان کردند که دیگر نه تنها از سیستم های اداری بلکه از خانه ها نیز جدا نمی شوند.

این در حالی است که امروزه هزینه های این دستگاه ها به قدری افزایش یافته است که دیگر امکان خرید به این راحتی وجود ندارد. با این حال، روش های مختلفی برای خرید کامپیوتر وجود دارد. یکی از این روش ها که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، خرید لوازم جانبی کامپیوتر موجود در انبار از مراکز معتبر با قیمت مناسب است.

در واقع فروشگاه‌های استوک فقط به خرید لوازم جانبی رایانه‌های استوک محدود نمی‌شوند، این فروشگاه‌ها هر آنچه که شما در مورد رایانه‌های استوک می‌خواهید را دارند، به همین دلیل است که امروزه این فروشگاه‌ها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌اند.

لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. به عنوان یک مصرف کننده، باید تعادل کاملی بین قابلیت اطمینان، دوام، عملکرد و قیمت ایجاد کنید. هنگام خرید یک کامپیوتر جدید یا موجود برای دفتر یا خانه خود، ممکن است کمی دلهره آور باشد.

گزینه های بی پایانی برای انتخاب وجود دارد، اما اگر می خواهید خرید مناسبی برای دفتر خود داشته باشید، زمان و پول خود را هدر ندهید و قطعات مورد نیاز خود را از سایت های معتبر استوک کامپیوتر تهیه کنید. هر کاربر به چندین سخت افزار و نرم افزار نیاز دارد، قبل از شروع خرید حتما آنها را در نظر بگیرید.

چرا قطعات استوک مناسبتر است؟

شاید خرید فناوری ها از جمله رایانه برای شما سخت باشد، زیرا امروزه رایانه ها و ابزارهای آن بسیار گران هستند، بنابراین امروزه فروشگاه هایی در سراسر کشور راه اندازی شده اند تا با فروش لوازم جانبی رایانه در انبار این فرصت را به ما بدهند.

کامپیوتر استوک کم هزینه در فروشگاه های استوک کامپیوتر توانستند ما را در خرید این محصولات با قیمت های عالی یاری کنند. حتی می توانید رم استوک را برای رایانه استوک خود خریداری کنید و رایانه استوک خود را ارتقا دهید.

در حالی که استفاده از رایانه دارای معایبی است، ما فکر می کنیم که مزایا بسیار بیشتر از معایب آن است. امروزه زندگی ما ارتباط تنگاتنگی با رایانه و فناوری دارد و حذف رایانه و فناوری از زندگی غیرممکن است.رایانه ها بهره وری شما را افزایش می دهند و با درک خوب نرم افزاری که روی آنها اجرا می شود، در هر کاری که انجام می دهید بهره وری بیشتری خواهید داشت.

اتصال یک کامپیوتر به اینترنت چیزی است که پتانسیل کامل یک کامپیوتر را فراهم می کند. پس از ورود به سیستم، گزینه های موجود تقریباً نامحدود هستند. کامپیوترها قادر به ذخیره و دسترسی به حجم عظیمی از اطلاعات هستند. با قابلیت ذخیره کتاب ها، اسناد، فیلم ها، عکس ها و آهنگ ها به صورت دیجیتالی، می توانید به سرعت آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید و اطلاعات را بین دستگاه ها به اشتراک بگذارید. بنابراین، کاغذ و پلاستیک مورد استفاده برای ساخت نسخه های غیر دیجیتالی رسانه ها از بین می رود.

فروشگاه نور استوک تمام نیاز کاربران در زمینه قطعات کامپیوتری را فراهم می کند. اگر به دنبال فروشگاهی مطمئن هستید به نور استوک مراجعه کنید.

چند نوع گچبری گنبد پیش ساخته داریم؟

 انواع گچبری پیش ساخته و محصولات مربوط به آن از گچ و آب با درجات سختی متفاوت بسته به دوام مورد نیاز ساخته می شود. گچ یک مصالح ساختمانی همه کاره است که می تواند عظمت و زیبایی فوق العاده ای را به دکوراسیون منزل شما ببخشد. ابزارهای گچ کاری از پیش ساخته شده غیر خطرناک و غیر قابل احتراق هستند.


لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد یک یا دو سبک مختلف با هم ادغام می شوند و طرح جدیدی را ارائه می دهند. برخی از پرفروش ترین انواع گچبری پیش ساخته عبارتند از:

  •  گچبری نقش برجسته
  • گچبری زبره
  • گچبری پته
  • گچبری مشبک
  • گچبری لایه ای
  • گچبری توخالی و توپر
  • گچبری کشته بری
  •  گچبری تخمه بری

در ساخت و تولید گچبری گنبد مدل های متنوعی از ساده تا رنگارنگ وجود دارد که بسته به نوع سفارش و سلیقه مشتری، نوع دکوراسیون، فضای نصب مورد نظر و قیمت به فروش می رسد. علاوه بر این، این محصول دارای کاربردهای متنوع و گسترده ای است و قابلیت نصب در فضاهای مختلف را دارد.

یکی از آثار مهمی که در آن از گچبری گنبد به زیبایی استفاده شده است گنبد علویان در شهر همدان می باشد.

گچبری گنبد علویان در همدان

در دوره سلجوقیان عموماً استفاده از گچ در داخل بنا متداول بوده اما گاهی در خارج از بنا نیز دیده می شده که در خاطره گنبد علویان کاملا مشهود است. این بنا تنها بنایی است که در سرتاسر فضای داخلی خود دارای تزئینات گچی و کتیبه های گچی با خطوط کوفی و ​​نسخ است.

بخش های بسیار زیبایی از گچبری در قسمت بیرونی ساختمان به ویژه در ورودی ساختمان قابل مشاهده است. فضای فوقانی از طاق ورودی بقعه تا لبه قاب مستطیل شکلی که ورودی بقعه را می پوشاند با تزئینات گچبری به سبک رهشته و نقوش چسبناک و گیاهی به شکلی بسیار زیبا و غنی تزیین شده است.

 اوج تزیینات گچ بری را می توان در ضلع جنوبی بنا در محراب مشاهده کرد که ترکیبی از روش ها و تکنیک های مختلف گچ بری از جمله؛ نقش برجسته، برجسته، خشن و همچنین با استفاده از نقوش و نقوش مختلف هندسی، نباتی و لزج، یکی از زیباترین و هنرمندانه ترین محراب های معماری اسلامی ایران را به وجود آوردند.

آرامگاه علویان در شمال غربی شهر همدان به دلیل تزیینات زیبا و نفیس آجری و گچ بری گنبد در دوره سلجوقی، یکی از آثار ارزشمند به جا مانده از این دوره تاریخی و هنری به شمار می رود.

دانستنی در مورد گچبری گنبد پیش ساخته

به منظور سهولت در گچ کاری و گچ بری ساختمان یا فضای مورد نظر از انواع الگوهای پیش ساخته گچ بری استفاده می شود. در تولید این نوع گچ کاری با استفاده از گچ و ابزار خاص، قالب های گچ تهیه شده با گچ فشرده با مواد اولیه دیگر ریخته می شود. این محصول مدل ها و طرح های بسیار متنوعی دارد و با استقبال خوب مشتریان مواجه شده است.

گچ، پلی اورتان، فوم های فشرده پلی استایرن و برخی محلول ها و مواد شیمیایی از جمله مواد اولیه مورد استفاده در تولید گچ پیش ساخته هستند. قطعات مورد نظر با چسب های مخصوص در مکان های از پیش تعیین شده چسبانده می شوند. این چسب ها دارای استحکام و درصد چسبندگی بسیار بالایی هستند.

گچ کاری سقف یکی از پرکاربردترین کاربردهای گچ بری سقف پیش ساخته می باشد که در آن از انواع طرح ها در سقف استفاده می شود. بسته به ارتفاع سقف، میزان نور و وسایل در نظر گرفته شده و دکوراسیون داخلی می توان از طرح های مختلف کلاسیک یا مدرن استفاده کرد. نور مخفی که در میان المان های گچی ایجاد می شود جلوه زیبایی به سقف اتاق ها می دهد.

خرید مستقیم و حذف واسطه های گچبری گنبد منجر به قیمت نهایی مناسب می شود. امروزه تولید گچبری های پیش ساخته به دلیل تقاضای زیاد برای این محصولات گچبری در بازار افزایش یافته است و در صورت خرید مستقیم از تولیدکنندگان از نظر اقتصادی مناسب تر خواهد بود.

از جمله راه های مختلف بازاریابی گچبری پیش ساخته در بازارها، فروش و توزیع مستقیم است که مزایای بسیاری دارد. در این روش تجاری، اکثر مشتریان از فروشگاه های اینترنتی استفاده می کنند که محصولات را با قیمت کارخانه عرضه می کنند. اما قیمت ها به نفع خریدار کاهش می یابد که می تواند باعث تشویق خریداران و افزایش کمیت تولید شود.

هم اکنون می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق خرید اینترنتی خریداری کنید و یا مشخصات گچ پیش ساخته مورد نظر خود را در اختیار تولید کنندگان و فروشندگان قرار دهید تا محصول مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند.

معرفی گچبری گلویی سقف

 در معماری داخلی خانه های ایرانی، طراحی سقف همواره مورد توجه معماران ایرانی بوده است. به این ترتیب گچ کاری سقف برای جذابیت بیشتر در اکثر خانه های ایرانی وجود دارد. یکی از بهترین الگوهای گچ بری، گچ بری گلویی سقفی است. این نوع گچ کاری در طرح ها و اندازه های مختلف اجرا می شود. گچبری گلویی ابزار بسیار زیبایی است که سقف و دیوار را از هم جدا می کند و وجود آن زیبایی منحصر به فردی به خانه شما می بخشد.

 

الگوهای مختلف گچ بری گلویی سقف

گچبری گلویی سقفی انواع مختلفی دارد، اما در اینجا ما مهمترین و محبوب ترین آنها را داریم:

 

  • دندان موش
  • نور مخفی
  • ورساچه

می توانید از انواع گچبری گلویی سقفی در دکوراسیون و طراحی سقف سالن پذیرایی، اتاق خواب ها و البته گوشه های کار استفاده کنید. در حال حاضر گچ بری گلویی به دلیل فرآیند بسیار ساده گچ کاری در مدت زمان کوتاه با استقبال معماران و طراحان داخلی مواجه شده است.

نور مخفی گچبری گلویی سقف

نور مخفی گچبری گلویی سقفی به دلیل جذابیت و زیبایی که دارد توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و طرفداران زیادی دارد. اخیراً این نوع طرح محبوب و کاربردی بود. زیرا نورپردازی می تواند زیبایی دیوارهای گچی را دو چندان کند و با درخشش خود بر روی طرح های سقف، همه را به خود جذب کند. اگرچه استفاده از نور مخفی از گچبری های گلویی سقفی با هزینه های اضافی و بالایی همراه است، اما ارزش زیبایی خانه شما را دارد.

همانطور که بیان شد از طرح ها و روش های رایج گچ کاری می توان به گچ کاری گلو اشاره کرد. این نوع گچ کاری طرح، ابعاد و انواع خاص خود را دارد که معمولاً در کنج کار استفاده می شود، یعنی سقف و دیوار را در محل اتصال جدا می کند.

ابزار گلویی که به آن ابزار حاشیه نیز می گویند در گچ کاری بسیار کاربرد دارد. عمدتا در مکان هایی مانند لبه دیوار، گوشه ها و کنج ها استفاده می شود.

در واقع گچ کاری گلویی زیبایی ایجاد می کند و چیزهایی را که نمی خواهیم ببینیم و اثر نهایی را می پوشاند، مثلاً درزهای سازه و دیوار را می پوشاند. از دیگر مزایای این نوع گچ کاری می توان به جلوگیری از ترک خوردن گوشه ها و لبه ها اشاره کرد.

به عنوان مثال در مورد سقف پذیرایی که زیبایی آن در منازل از اهمیت خاصی برخوردار است، اغلب از گچ بری گلویی استفاده می شود. از طرفی این نوع گچ کاری در ساختمان ها طرفداران زیادی برای تغییر دکوراسیون دارد و به راحتی می توان از آن در بازسازی خانه ها استفاده کرد. از دیگر مزایای این نوع گچبری استفاده از نقوش متناسب با فضا و سلیقه کارفرما می باشد.

انواع گچبری گلویی را می توان به دو دسته «پیش ساخته» و «دست ساز» تقسیم کرد.

گچبری گلویی پیش ساخته

می دانیم که در حرفه و هنر معماری، عناصر پیش ساخته روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کنند و با روشن شدن مزیت های کلی آنها، جای خود را در هر یک از عناصر معماری و ساختمانی باز کرده و روز به روز عناصر جدیدی کشف می شوند.

گچ بری پیش ساخته یکی از موارد مربوط به توسعه مواد پیش ساخته است. نصب سریع و آسان همراه با هزینه معقول گچ کاری گلویی پیش ساخته، آن را به جایگزینی برای گچ کاری گلویی دستی تبدیل کرده است.

در کارگاه به کمک قالب مخصوص و متنوع، ابزار گلویی در مدل ها و ابعاد مختلف قالب گیری می شود. در این قالب ها از گچ، کناف و مفتول استفاده می شود و زمانی که قالب مورد نظر شکل و طرح ثابت خود را به دست آورد، از قالب خارج می شود. معمولا این گچ دو تا سه روز خشک می شود و آماده نصب می باشد.

نصب گچبری گلویی پیش ساخته نیز اصول خاص خود را دارد و استحکام آن تضمین شده است. با استفاده از پمپ باد، میخ و میخ کوب و چسب چوب نصب می شود.

گچ بری گلویی دستی

در این روش گچ کار ابزار گچ بری گلویی مورد نظر را با استفاده از گچ و ابزار کشویی در ابعاد و طرح مورد نظر اجرا می کند. همانطور که از نام آن پیداست، این یک روش دستی است که به راحتی یک روش از پیش ساخته نیست.

حال کمی در مورد گچبری دستی صحبت می کنیم.

گچبری دستی چیست؟

در این نوع گچ کاری دو چیز حرف اول را می زند، ابتدا گچ کار ماهر و سپس کیفیت گچ. در واقع گچبری دستی روش بسیار خوبی برای زیباسازی ساختمان های مسکونی است. اوج زیبایی این هنر را می‌توان در سر ستون‌ها و سرتاسر ستون‌ها و سقف‌ها با نقش‌های برجسته گچی در گذشته مشاهده کرد که بهترین گچ‌کاری دستی را نشان می‌دهد.

همانطور که گفتیم گچکار نقش اساسی دارد زیرا خودش گچ مورد نظر را تهیه می کند و تمام مراحل گچ کاری از ابتدا تا انتها بر عهده اوست.

در واقع، نسبت دقیقی از آب و گچ را مخلوط می کند تا خمیر نرمی به دست آید. و با استفاده از آن گچ کاری دستی انجام می دهد. قبل از اینکه گچ جامد شود، چارچوب کلی کار را شکل می دهد. و با ابزار مخصوص مجسمه سازی و گچ کاری این عمل انجام می شود.

چون گچ زود گیر و چکش خوار است، گچکار زمان زیادی برای ایجاد نقش و نگار روی آن ندارد. و قبل از سفت شدن گچ نیاز به انجام عملیات پیرایش و مدل سازی دارد.

از ابزار این کار می توان به دمبر، کاردک، بومخوار و نقاله اشاره کرد که به ایجاد نقش و نگار کمک می کند. اما باید در نظر گرفت که کار اصلی را یک هنرمند انجام می دهد.

ظرافت، دقت و زیبایی ایجاد شده با دست، گچ بری دستی را مانند سایر صنایع دستی، بسیار ارزشمند و گران کرده است، زیرا نقش کار دستی در هر کجا که باشد، ارزش کار را افزایش می دهد.

در این میان گچ کار هر چقدر هم زحمت کشیده باشد، اگر گچ از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، تمام زحمات گچ کاری دستی او به هدر می رود و ممکن است هنرش از بین برود.

همانطور که زمان استفاده از گچ بری دستی بیشتر از گچ کاری پیش ساخته است، ارزش و نظم آن نیز بالاتر و بالاتر است. ضمناً در این نوع گچ کاری به گچکار دستمزد بیشتری داده می شود و قیمت نهایی کار نیز بیشتر است.

گچبری ستون و سر ستون چیست؟

 گچ بری ستون ها همراه با گچ بری سقف و دیوار سازه ها انجام می شود و استفاده از آن می تواند ظاهر بی روح ستون ها را به یک اثر هنری شیک تبدیل کند. در بسیاری از موارد می توان از الگوهای مختلف گچ برای پوشاندن عیوب و لکه های ستون ها استفاده کرد.

گچبری ستون و سر ستون چیست؟

گچ بری ستون و سر ستون از دیگر تزئینات اجرا شده در ساختمان است. ستون ها یکی از اجزای اصلی ساختمان هستند که برای افزایش استحکام در مکان های مختلف اجرا می شوند. ستون ها بی روح و خشن هستند، اصلا خوشایند نیستند. استفاده از راهکارهای مختلف برای تزیین ستون به مقدار زیاد می تواند دکوراسیون خانه را تغییر دهد. معمولاً گچ بری های انجام شده روی ستون ها و سرستون ها به گونه ای انتخاب می شود که با گچ کاری دیوارها و سقف ها هماهنگی کافی داشته باشد. روش های مختلفی برای تزیین ستون ها وجود دارد و هر یک از روش های موجود چالش های خاص خود را دارد.

 

استفاده از گچ بری مزایای زیادی دارد، زیرا هم هزینه کمتری دارد و هم طول عمر بالایی دارد. در اجرای این نوع طرح ها می توان خلاقیت زیادی را در نظر گرفت، از طرفی گچ بری و گچ کاری معمولا کمترین محدودیت را دارد به همین دلیل می توان آن را در بخش های مختلف اعمال کرد.

 

ستون موجود در وسط پذیرایی ممکن است در نگاه اول زیبایی پذیرایی را از بین ببرد، اما با طراحی زیبا و مدل گچی می توانید همان ستون خشن را به یک اثر هنری منظره تبدیل کنید. قرار است یکبار برای تغییر دکوراسیون منزل خود با استفاده از هنر گچی هزینه کنید، پس سعی کنید مدل مورد نظر و مناسب را انتخاب کنید و مراحل مربوطه را به متخصصان بسپارید. گچ بری یکی از مهم ترین و محبوب ترین زیبایی های یک خانه باشکوه است. این هنر از قدیم الایام مورد توجه قرار گرفته است و به همین دلیل شاهد خلاقیت های زیادی در آنجا هستیم. رنگ آمیزی یا نورپردازی می تواند زیبایی یک اثر گچبری را بسیار افزایش دهد. امروزه نقاشی طلا با نور پنهان موفق شده است مدل های قدیمی کلاسیک این هنر را به مدل های مدرن تبدیل کند.

گچبری ستون پله چه کاربردی دارد؟

گچ بری ستون پله ها با طرح های مختلف در راهروها و ورودی ساختمان های مختلف قابل اجرا می باشد. خانه های کلاسیک و مدرن امروزی را می توان با استفاده از هنر گچ کاری به زیبایی تزیین کرد. شما می توانید بهترین مبلمان را برای خانه خود انتخاب کنید، بهترین دکوراسیون را برای نگهداری اشیا در نظر بگیرید، اما اگر دیوارها و سقف قسمت های مختلف خانه خالی باشد، هماهنگی کافی با دکور موجود نخواهد داشت. تزیینات مختلفی را می توان در هر فضایی از خانه اجرا کرد، اما بسیاری از آنها گران هستند یا محدودیت های زیادی برای اجرا دارند. گچ کاری با ویژگی های منحصر به فرد آنقدر مفید بوده است که هیچ یک از روش های جدید را نمی توان جایگزین مناسبی دانست.

 

گچ بری سر و ستون هر کدام به منظور ایجاد نقش های ظریف بر روی ستون های خانه انجام می شود. هنر گچ بری نه تنها زیبایی خاص خود را دارد، بلکه مواد به کار رفته در این هنر از استحکام بالایی برخوردار است و آثار هنری خلق شده به راحتی از بین نمی روند. به همین دلیل می توان از آن در سازه های مختلف استفاده کرد. با نورپردازی گچ بری ستون های پله می توانید گامی موثر در زیبایی آن ها بردارید. اساساً نورپردازی یک جنبه بسیار محبوب در گچ کاری مدرن است.

انواع الگوهای گچبری ستونی

زیبایی که با استفاده از طرح ستون های گچبری در خانه شما ایجاد می شود، می تواند ستون های خالی و بی روح را به سازه های باشکوهی تبدیل کند. علاقه مندان به خانه های شیک و مجلل می توانند با استفاده از این هنر به خانه رویایی خود برسند. گچ کاری که در قسمت های مختلف اجرا می شود می تواند روحی تازه به خانه شما ببخشد. امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا افراد ماهر و با تجربه در این زمینه به راحتی بتوانند خلاقیت بالایی را در طرح های موجود متصور شوند. طرحی که برای روکش ستون انتخاب می شود در درجه اول مطابق با سلیقه شخصی شماست، از طرفی هدف همکاران ما ارائه طرح هایی متناسب با دکوراسیون منزل شماست.

گچ کاری اگرچه پرکاربردترین جزء در ساختمان نیست، اما بدون شک یکی از مهمترین آنهاست. کیفیت اجرای طرح و مدل انتخابی می تواند در زیبایی این اثر هنری بسیار موثر باشد. توجه داشته باشید که اگر یک مدل گچبری به خوبی اجرا نشود، نمی توان انتظار طراحی خیره کننده ای داشت. ما بخش زیادی از زندگی خود را در فضای خانه می گذرانیم، هر چقدر هم که فضای خانه زیبا و شیک باشد، حس مطلوبی را در ما ایجاد می کند.

 

هنر گچ بری در ساختمان های قدیمی و در حال ساخت قابل اجرا است. برای روکش ستون طرح های مختلفی وجود دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه خود هر طرحی را از بین طرح های موجود انتخاب کنید. گچ بری ستون ها نه تنها برای تزئین آنها، بلکه برای پوشاندن عیوب احتمالی نیز می تواند مفید باشد.

مدل گچ بری ستون گرد

الگوی گچ بری ستون گرد به عنوان یک الگوی پرطرفدار می تواند در اجرای گچ بری نیم ستون استفاده شود. نکات ظریف در انتخاب گچبری شیک و ساده می تواند زیبایی آن را دو چندان کند، به عنوان مثال استفاده از نور مخفی در گچ بری ستون گرد و نیمه گرد بسیار موثر است.

گچ دارای قیمت پایین، رنگ پذیری بالا و مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف است، بنابراین اثر هنری ایجاد شده با استفاده از آن پایدار است. برای کاهش هزینه های نهایی می توانید از گچ ستونی آماده و پیش ساخته بهره مند شوید. این نوع گچ آماده دارای مزایای بسیاری است که مهمترین آنها عبارتند از:

 

1- نیازی به روش های جوشکاری ندارند.

2- قابل تعمیر هستند.

3- قابلیت طراحی نورپردازی را دارند.

4- قابلیت نصب تجهیزات نوری را دارند.

5- مدل های مختلفی دارند.

6- نصب آسانی دارند.

7- طول عمر بالایی دارند.

8- خاصیت رنگ دهی بالایی دارند.

9- عایق های حرارتی هستند.

10- قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ای دارند.

11- بسیار سبک هستند.

12- مقاومت زیادی دارند.

مدل های مختلف گچ های آماده و پیش ساخته را می توانید در سایت گچبری پرشین مشاهده کنید. در مجموعه گچبری پرشین از ماهرترین و بهترین گچبر برای ارائه خدمات به کار برده می شود.

گچبری نور مخفی سقف به چه صورت است؟

 گچ کاری که در قسمت های مختلف خانه شما انجام می شود با گنجاندن نور مخفی در آن جلوه بهتری به خود می گیرد. گچ کار ماهر تیم گچبری پرشین که برای انجام گچ کاری و نورپردازی سقف در محل حاضر می شوند، طرح های مورد نیاز استفاده از نور مخفی را در قسمت های مختلف گچ کاری نهایی به شما پیشنهاد می کند که در نهایت یک کار زیبا دریافت خواهید کرد.

یک طرح خاص و اختصاصی برای گچ کاری نور مخفی سقف طرحی است که شما شخصا طراحی می کنید و اجرای این طرح را از گچکار می خواهید. یکی از الگوهای پرطرفدار برای پوشاندن نور مخفی ساختمان، استفاده از نقوش اشکال یا گل و ... است.

البته به جای گچبری نور مخفی سقف در مرکز سقف، می توانید از طرح های اجرا شده روی لبه نیز استفاده کنید. یکی از مزایای گچ بری سقفی نور مخفی در دکوراسیون منزل مقرون به صرفه بودن و ایجاد زیبایی و جلوه منحصر به فرد برای محیط خانه است. این کار معمولاً به دو صورت سنتی و مدرن انجام می شود که در طرح و نقش با هم تفاوت دارند زیرا در نوع مدرن سادگی اهمیت بیشتری دارد و در نوع دیگر از الگوهای زیادی استفاده می شود.

انواع گچبری نور مخفی سقف

گچبری نور مخفی سقف دارای نقوش مختلفی می باشد که در ادامه به نقش های گچ سقفی پیش ساخته با طرح های کلاسیک و مدرن، حاشیه و زمینه پرداخته می شود. نوع کلاسیک عمدتا برای نشان دادن طرح های تاریخی استفاده می شود که بر خلاف آنها نوع مدرن بیشتر برای افراد به روز کاربرد دارد و در بین این گونه افراد طرفداران زیادی پیدا کرده است.

طرح خاص و مدرن

این سبک قبل از اجرا و با کمک گچ بری توسط شما طراحی و برنامه ریزی شده و سپس مطابق سلیقه شما عمل می کند. البته لازم به ذکر است که این سبک عمدتاً برای ستون و سرستون استفاده می شود.

طرح زمینه ای

این سبک بیشتر شبیه به این است که می توانید نظم را در آنها ببینید و مانند قاب هستند. انواع طرح ها و نقش های گل و تذهیب و ... در این سبک به چشم می خورد. در این مدل علاوه بر سقف، از گچ بر روی دیوار نیز استفاده شده است.

طرح حاشیه ای

این سبک همانطور که از نامش پیداست برای تزیین حاشیه ها استفاده می شود. طرح های نقش و نگار مدرن در این سبک هستند. این طرح یکی از پرطرفدارترین و پرطرفدارترین پلن ها به حساب می آید.

استفاده از منابع نوری رنگی و عریض در نقاط مختلف سقف نه تنها باعث بزرگتر جلوه دادن محیط می شود، بلکه فضا را بسیار دلپذیر می کند. نورپردازی خطی یکی دیگر از روش های استفاده از نور مخفی در سقف است که در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

نور مخفی سقف کاذب

استفاده از طرح های مختلف سقف کاذب مانند رابیتس و کناف در نورپردازی سقف به یکی از رایج ترین روش های اجرای نور مخفی تبدیل شده است. اجرای هر یک از مدل های ارائه شده با نیازهای کارفرما تطبیق داده شده و قابل ترکیب می باشد.

نور مخفی در سقف قسمت های مختلف ساختمان مانند پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و ... کاربرد زیادی دارد. بنابراین امروزه انتخاب بسیاری از پیمانکاران و کارفرمایان برای روشنایی فضا، نور مخفی است.

نکته بسیار مهم در نورپردازی سقف مخفی توجه به استانداردهای روشنایی بر اساس مبحث 13 مقررات ملی ساختمان است. در واقع با توجه به روشنایی کم نور پنهان، لازم است از سایر ابزارهای نورپردازی در فضای ساختمان برای داشتن نور کافی استفاده شود.

استفاده از شابلون های سقفی یکی دیگر از روش های اجرای نور مخفی است که در ترکیب با سقف های کاذب طرح های بسیار زیبا و دلنشینی ایجاد می کند. این مدل در مقایسه با سقف های کشسان زیباتر و در عین حال موثرتر به نظر می رسد. زیرا حالتی سه بعدی در سقف ایجاد می کند.

مدل های نور مخفی خطی سقفی

استفاده از نور خطی راه دیگری برای اجرای نور مخفی است. در این روش نه تنها با استفاده از سقف کاذب بلکه باکس نوری می توان طرح های بسیار زیبایی برای نور مخفی سقف ایجاد کرد. لامپ ها و وسایل مورد استفاده در این روش در طرح های مختلفی عرضه می شوند. برای اجرای چراغ سقفی مخفی از انواع چراغ های رشته ای (ریسه های نوری) در رنگ ها و طرح های مختلف استفاده می شود. این الگوی نورانی این تصور را به مخاطب القا می کند که منبع نور وسیعی در زیر سقف پنهان شده و از طریق شیارهای خطی نفوذ می کند.

در این مقاله سعی کردیم که در مورد گچبری نور مخفی سقف توضیحاتی بیان کنیم. گچبری روشهای مختلف و انواع گوناگونی دارد یکی از این روشها گچبری مدرن است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد گچبری مدرن در سایت گچبری پرشین لینک زیر را دنبال نمایید.

https://gachboripersian.ir/%DA%AF%DA%86%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-2/

معرفی گچبری کلاسیک

 گچ بری کلاسیک با زیبایی منحصر به فرد خود می تواند خانه شما را مجلل کند. طراحی نئوکلاسیک برگرفته از این سبک گچبری، بهترین گزینه برای تزیین قسمت های مختلف خانه های مدرن است.

سبک کلاسیک گچبری چیست؟

سبک کلاسیک گچبری چیست و چه کاربردی دارد و چه طرح هایی از این سبک موجود است؟ علاقه مندان به طرح های کلاسیک می توانند از این سبک در گچ خانه خود بهره ببرند. گچ بری سبک کلاسیک می تواند فضای سلطنتی را برای شما ایجاد کند و به همین دلیل گاهی اوقات با الگوهای سلطنتی اشتباه گرفته می شود. این نوع طرح گچبری به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

لازم به ذکر است که گچ بری کلاسیک بر خلاف مدل های سنتی و سلطنتی در محیط های مدرن نیز قابل استفاده است. رنگ آمیزی به خصوص استفاده از رنگ طلایی برای تزیین طرح های شیک این سبک بسیار رایج است. طلایی رنگی مجلل و شیک است که در هنر گچ کاری ترکیبی چشمگیر ایجاد می کند.

اگر می خواهید خانه ای مجلل و سلطنتی داشته باشید از ترکیب گچ بری کلاسیک با نقاشی غافل نشوید. لازم به ذکر است که گچ کلاسیک نه تنها امروزه، بلکه برای مدت طولانی نیز محبوبیت پیدا کرده است.

گچبری نئوکلاسیک

گچبری در طول تاریخ دستخوش تغییرات زیادی شده و به همین دلیل شاهد طرح‌های متفاوتی هستیم، گچ‌کاری نئوکلاسیک یکی از انواع دیگر طرح‌های زیبا و به‌روز است که برگرفته از سبک کلاسیک و ادغام در مدل‌های مدرن است. به طور کلی به طرح های مدرن در سبک گچبری کلاسیک، نئوکلاسیک می گویند و یکی از مهم ترین ویژگی های آن ها ظرافت خاص آنهاست. در این نوع طرح ها دیگر از پیچیدگی و شلوغی مدل های کلاسیک خبری نیست.

نیاز به ایجاد سبک های کلاسیک با طرح های مدرن در محیط های مختلف، هنرمندان را بر آن داشته تا اقدامات موثری برای خلق این طرح ها انجام دهند. تفاوت های زیادی بین سبک های گچ کاری مدرن و نئوکلاسیک وجود دارد. شما می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین مدل را برای منزل خود انتخاب کنید. معماران مدرن تزیینات بیش از حد در سبک های گچبری را نمی پسندند و از طرفی نمی توان یک مدل هنری ظریف را کاملاً سرکوب کرد و به همین دلیل انجام اصلاحات لازم می تواند بهترین راه حل باشد.

تفاوت بین گچ بری کلاسیک و نئوکلاسیک

اگرچه گچ کاری نئوکلاسیک از سبک کلاسیک گرفته شده است، اما این دو سبک تفاوت های بسیار آشکاری دارند. در ابتدا باید گفت که سبک نئوکلاسیک فرم های بارگذاری شده و پیچیده ای ندارد به همین دلیل سرعت اجرا بالایی دارد و عموما هزینه مناسبی دارد. در الگوهای مختلف این سبک مشاهده می شود که طرح های مختلف به سمت سادگی گرایش دارند و در اجرای آنها از ابزار و شکل دهی بسیار ساده استفاده می شود. در حالی که گچ کاری کلاسیک معمولا تزئینات پیچیده ای دارد و نهایی شدن آن زمان بیشتری می برد.

یکی دیگر از تفاوت های آشکار بین این دو سبک کاربرد آنهاست. طرح های کلاسیک معمولاً برای فضاهای خاص مانند پذیرایی و فضاهایی که نیاز به طراحی بیشتری دارند انتخاب می شوند، در حالی که طرح های نئوکلاسیک به دلیل سادگی جذاب و منحصر به فردشان قابل استفاده در تمامی فضاهای خانه هستند.

ناگفته نماند که ترکیب نامناسب و نادرست از سبک های مختلف نه تنها آنها را زیبا می کند، بلکه می تواند زشت نیز به نظر برسد. یکپارچگی و هارمونی معمولاً می تواند زیبایی هر اثر را به بهترین نحو نشان دهد. بنابراین، بسته به مشکلات زیبایی شناختی، در انتخاب سبک های گچ باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت.

با ما در سایت گچبری پرشین بهترین سبک گچ را برای خانه خود انتخاب کنید. در این سایت خدمات دیگری از جمله قالب بندی دیوار با روشهای مختلف صورت می گیرد.  برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قاب بندی دیوار لینک زیر را دنبال کنید.

https://gachboripersian.ir/%d9%82%d8%a7%d8%a8-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d9%88-%d8%b3%d9%82%d9%81/

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد