تلویزیون شهری یا نمایشگر شهری (Urban TV) نوعی بیلبورد است که از قرار دادن کابینت هایی به ابعاد تقریبی یک متر در یک متر تشکیل شده است. هدف از تولید این محصول نمایش تبلیغات تصویری با کیفیت بالا در محیط های شهری و خیابان های شلوغ، میادین، پارک ها، مراکز خرید و پاساژها می باشد. در دنیای پیشرفته امروزی، تلویزیون شهری یکی از قدرتمندترین و در حال گسترش ترین ابزار تبلیغاتی با قالبی زیبا و مدرن است. کسب و کارها می توانند در ارائه خدمات و محصولات خود به مشتریانی که توانایی استفاده حداکثری از ابزارهای تبلیغاتی را دارند، موفق شوند. به همین دلیل، تابلوسازی خیابان ها می تواند تاثیر مثبت قابل توجهی در موفقیت تصویر برند یک شرکت داشته باشد. با ما همراه باشید تا این صفحه نمایش غول پیکر را بررسی کنیم.

ساختار تلویزیون شهری

در تلویزیون شهری هر باکس کاملاً مستقل از باکس های دیگر است. وقتی کابینت ها روی هم وصل می شوند، هماهنگ با یکدیگر کار می کنند. هر کابینت از تعداد زیادی ماژول تشکیل شده است که بسته به نوع آن تعداد مشخصی LED یا SMD در هر ماژول قرار می گیرد. ولتاژ مورد نیاز برای عملکرد صحیح ماژول ها توسط چندین منبع تغذیه تامین می شود

صفحه نمایش تلوزیون شهری بسته به شرایط محل نصب دارای ویژگی های متفاوتی است، از جمله: شدت نور، تراکم تلویزیون شهری، نفوذپذیری رطوبت، مقاومت در برابر تغییرات جوی و گرد و غبار و همچنین نحوه ارتباط اپراتور با تلویزیون شهری و ارسال داده لازم برای نمایش (آنلاین یا آفلاین تلویزیون شهر) می باشد.در حالی که کارشناسان گروه نور و نما پس از کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد محل نصب تلویزیون شهری و مشاهده محل نصب (در صورت نیاز) با ارائه پیشنهادی مقرون به صرفه در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

دو نوع تلویزیون شهری از نظر محل نصب وجود دارد:

  • تلویزیون های فضای باز شهری: این نوع تلویزیون های شهری ضد آب و تا حدودی ضد ضربه هستند و هم در فضاهای بسته و هم در فضای باز قابل استفاده هستند.
  • تلویزیون های شهری داخلی: این نوع تلویزیون های شهری ضد آب نیستند و می توان از آنها در فضاهای بسته استفاده کرد.

از نظر پیکربندی دو نوع تلویزیون شهری وجود دارد:

  • تلویزیون های شهری آنلاین: در این نوع از تلویزیون های شهری منبع دسترسی تیزر کارت گرافیک سیستم کامپیوتر شخصی یا پردازنده ویدیویی است و المان های مورد نظر بدون محدودیت سایز نمایش داده می شوند.
  • تلویزیون های آفلاین شهری: در این نوع از تلویزیون های شهری برای کار از بردهای کنترلی مخصوصی استفاده می شود که برای برنامه ریزی اولیه و ارسال اطلاعات به حافظه داخلی برد کنترل فقط به کامپیوتر نیاز است.

ویژگی های کلیدی تلویزیون شهری

ضعف ابزارهای تبلیغاتی که دارای فناوری غیر قابل ارتقا و هزینه تعویض بالا در زمان های مختلف هستند، یکی از دلایل مهم برتری نسل جدید است. ابزارهای تبلیغاتی مانند بنرها، تابلوهای منعطف، تابلوهای LED ثابت و تابلوهای نئون همگی یکبار مصرف هستند و قابل ساخت یا طراحی مجدد نیستند. در سال های اخیر سطح تبلیغات شهری با گذشته فاصله زیادی داشته است. همچنین تاثیرات بسیار ضعیف ابزارهای تبلیغاتی قدیمی در نزد رهگذران نسبت به نمایشگرهای شهری یکی از دلایل ضعف آنها بود.

 

بیایید با هم به ویژگی های خاص و قدرتمند نمایشگرهای شهری مدرن نگاهی بیندازیم:

  • پخش تمامی فرمت های صوتی و تصویری
  • انعطاف پذیری و پیکربندی حتی به صورت منحنی و سه بعدی.
  • ضد ضربه و ضد آب، مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و آب و هوا.
  • عمر بسیار طولانی قطعات و مواد مصرفی.
  • امکان طراحی و اجرای تبلیغات نرم افزاری نامحدود.
  • خروجی صدای استریو و اضافه شدن سیستم های صوتی قدرتمند.
  • زاویه دید بسیار بالا و وضوح نزدیک و دور با نوردهی بسیار بالا.
  • طیف گسترده ای از کنترل و ارتباط بین اپراتور و نمایشگر شهری.
  • استفاده آسان در شبکه های درون سازمانی.
  • اتصال با امنیت بسیار بالا، از راه دور در شبکه های بی سیم و رادیویی.
  • امکان کنترل بین شهری و بین استانی در هر نقطه با سیستم های رایانش ابری.
  • ارتباط آفلاین و آنلاین (برد کنترل - استفاده از پردازنده ویدئو)

این مزایا در هیچ یک از ابزارهای تبلیغاتی ذکر شده قبلی وجود ندارد. این دلیل خوبی بر قدرت بی نظیر این محصول با سایر محصولات هم رده خود است و باعث دوری رقبا شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فروش تلوزیون شهری لینک زیر را لیک نمایید.

https://noronama.com/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C/