x تبلیغات
آبنوس

مزیت های خرید کلید لمسی

 کلید لمسی نسل جدیدی از کلیدهای روشنایی است که با هدف کارکرد آسان، افزایش کارایی و زیباسازی تولید شده است. این کلیدها با لمس انگشت روشن یا خاموش می شوند و دیگر نیازی به فشردن آنها مانند کلیدهای مکانیکی سنتی نیست. این فناوری علاوه بر سهولت در خاموش یا روشن شدن چراغ ها، قابلیت های زیادی در نسل هوشمند خود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت و خرید کلید لمسی به خانه هوشمند آراز مراجعه کرده و از طریق تماس با کارشناسان فروشگاه محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

در زیر چند مورد از مزیت های خرید کلید لمسی مخصوصا کلید لمسی هوشمند را بیان می کنیم.

  • ظاهر زیبا: به لطف استفاده از مواد با کیفیت، ظاهری زیبا دارد و پنل روی کلید از شیشه سکوریت ساخته شده است.
  • کنترل از راه دور: شامل یک کنترل از راه دور است که شما می توانید کلیدها را از هر نقطه از خانه خود کنترل کنید.
  • کنترل توسط موبایل خود: با استفاده از اپلیکیشنی که بر روی موبایل خود نصب می کنید، علاوه بر کنترل کلید داخل و خارج از خانه، می توانید سناریوها را بدهید و مطابق با سلیقه خود برنامه ریزی کنید.
  • کنترل پرده برقی: با کلیدهای لمسی، می توانید پرده های برقی و موتور پرده برقی و پرده های خانه خود را با کلید لمسی باز و بسته کنید.
  • دکمه کولر آبی: کنترل کولر آبی با عملکرد هوشمند از طریق ریموت کنترل و موبایل
  • ترموستات: کنترل فن کویل توسط تلفن همراه و ریموت کنترل و کلیه کلیدهای مورد نیاز در ساختمان
  • با نور پس زمینه LED برای استفاده و دید در شب هنگام خاموش بودن چراغ ها، کلیدهای لمسی به راحتی قابل مشاهده هستند.
  • امنیت کلیدهای لمسی: به لطف رله موجود در کلید هنگام روشن و خاموش کردن کلید هیچ جرقه ای ایجاد نمی کند و در صورت نشت گاز هیچ اتفاقی نمی افتد.
  • یکی دیگر از مزیت های خرید کلید لمسی، شیشه سکوریت ضد خش است که ظاهر مجلل خود را به مرور زمان حفظ خواهد کرد. محصولات مشابهی در بازار وجود دارد که از پلکسی گلاس استفاده می کنند و این محصولات بی کیفیت هستند زیرا با گذشت زمان علاوه بر از دست دادن ظاهر خود که نکته مهمی است و علاوه بر آن با گذشت زمان از کارایی آنها کاسته می شود.
  • تاچ خازنی: کلیدهای لمسی پارمیس دارای تاچ خازنی هستند که آخرین فناوری است که کمترین اصطکاک و عمر بیشتری را به آن می دهد اما کلیدهای لمسی مقاومتی موجود در بازار اصطکاک بالایی دارند و طول عمر کمتری دارند. ظرفیت خازنی را می توان از مقاومت به گونه ای تشخیص داد که لمس خازنی فقط نیاز به لمس دارد و با استفاده از هیچ جسمی کار نمی کند.

آیا نوسانات برق روی کلیدهای لمسی تأثیر می گذارد؟

بله، نوسانات روی تمام تجهیزات الکترونیکی اثر منفی می گذارد. اما شرکت پارمیس با توجه به افزایش تاکید بر تولید کلیدهای لمسی و استفاده از نیروهای متخصص برای رفع این مشکل راه حلی پیدا کرد و با افزودن قطعات و فناوری های جدید این مشکل را برطرف کرد.

کلید تاچ دو پل پارمیس
کلید تاچ دو پل پارمیس

 

آیا کلیدهای لمسی روی تجهیزات قدیمی قابل نصب هستند؟

بله، صرفاً به این دلیل که اکثر مصرف‌کنندگان فکر می‌کنند که این کار برای خود سخت و پرهزینه است، اما اشتباه می‌کنند زیرا شما فقط باید کلیدهای سنتی را که قبلاً روی دیوار نصب شده‌اند باز کنید و آنها را با یک کابل کوتاه و یک کلید لمسی مختصر به هم وصل کنید.

دلایل استفاده از 3 پل و 4 پل به جای یک پل؟

قبلاً تعداد زیادی از کلیدهای تک پل برای روشنایی کنار هم در ساختمان ها استفاده می شد، بنابراین اگر شخصی به 5 یا 10 کلید برای روشنایی مکان خود نیاز داشت، باید از 5-10 کلید کنار هم برای کنترل آن استفاده کند. برای این کار علاوه بر اضافه کردن قوطی های زیاد، ظاهر خانه را نیز از بین می برند. برای حل این مشکل می توان از کلیدهای پارمیس استفاده کرد. کلید3 پل و حتی 2 کلید قابل استفاده است که بسیار شیک است. و بعلاوه تمامی کلیدها یکپارچه بوده و عملکرد صحیح و بهینه ای دارند.

چگونه کلیدهای لمسی را نصب کنیم؟

ابتدا کلید سنتی توسط یک برقکار یا یک فرد فنی با استفاده از فازمتر باز می شود، در اینجا لازم است سیم نول کلید را وصل کنید. پس از آن، سیم فاز در داخل ترمینال با علامت L قرار می گیرد، سیم خنثی از ترمینال N و برگشت ها به همان روش کد سنتی به هم متصل می شوند.

تعویض کلیدهای مکانیکی با کلیدهای لمسی چقدر طول می کشد؟

زمان تعویض کلیدهای لمسی زمان زیادی نمی برد. برای یک واحد حدودا 100 متری با تخصیص 20 کلید حدود نصف روز زمان می برد که زیاد به نظر نمی رسد.

کلید لمسی پرده
کلید لمسی پرده

 

چگونه استفاده از کلید لمسی باعث صرفه جویی در هزینه و انرژی می شود؟

اغلب مشاهده می شود که گاهی اوقات چراغ حیاط در شب یا در برخی پروژه ها روشن می ماند، در پروژه های دوبلکس چراغ طبقه پایین روشن می شود و اغلب آنها می گویند بعداً خاموش می کنیم یا نمی خواهند خاموشش کنند و چراغ تا صبح روشن می ماند علاوه بر خرابی لامپ، از نظر مصرف برق بسیار گران است. با فناوری پارمیس می توانید چراغ ها و تمام کلیدهای خانه خود را از هر نقطه از خانه خود یا زمانی که در مواقع اضطراری خانه خود را ترک می کنید کنترل کنید.

در خانه هوشمند آراز انواع کلید لمسی هوشمند با برند پارمیس و تویا موجود می باشد که با مراجعه به این فروشگاه می توانید محصول مورد نیاز خود را فراهم کنید.

فروش سیستم صوتی خانگی هوشمند در اصفهان

 سیستم صوتی خانگی هوشمند مزایای منحصر به فردی را برای خانه ها و ساختمان های مسکونی به ارمغان می آورد که می توان از آنها برای ایجاد محیطی لذت بخش برای همه ساکنان ساختمان استفاده کرد. بنابراین اعضای خانواده بسته به نیاز و علایق خود می توانند همزمان با انجام کارهای روزمره در فضاهای مختلف از گوش دادن به موسیقی لذت ببرند. بگذارید مادر هنگام آشپزی به موسیقی مورد علاقه اش گوش دهد یا در حین مطالعه پدر یا حتی کودکان می توانند با استفاده از آمپلی فایر هوشمند فیلم ها و بازی های هیجان انگیز را با صدایی با کیفیت بالاتر تماشا کنند.

برای خرید محصولات سیستم صوتی خانگی می توانید با مراجعه به خانه هوشمند آراز به ادرس www.digiaraz.ir و مشاهده انواع سیستم صوتی هوشمند خانگی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فروش سیستم صوتی خانگی هوشمند در اصفهان

در خانه هوشمند آراز فروش سیستم صوتی خانگی هوشمند در اصفهان با بهترین محصولات آمپلی فایر و اسپیکر صورت می گیرد.

برای تماس با خانه هوشمند آراز و نحوه خرید سیستم صوتی هوشمند می توانید با شماره 09134331139 تماس گرفته و از کارشناسان فروشگاه مشاوره بگیرید.

سیستم صوتی خانگی هوشمند بخشی تاثیرگذار از خانه هوشمند امروزی است که یک تجربه صوتی سه بعدی فراگیر، گوش دادن به امواج رادیویی، پادکست ها یا پخش صدا با دسترسی مبتنی بر برنامه، کنترل از راه دور و دکمه های لمسی را ارائه می دهد.

سیستم صوتی خانگی هوشمند به دلیل توانایی بارگذاری موسیقی در فضاهای ذخیره سازی سیستم، دستگاه های متصل مانند حافظه فلش، بلوتوث، کارت SD و ورودی AUX محبوب است. اسپیکر سقفی هوشمند بخش مهمی از این سیستم کامل است که به همراه آمپلی فایر هوشمند که وظیفه تقویت صدا، پردازش و افزایش کیفیت صدای خروجی را بر عهده دارد، توانسته اند به قابلیت ها و کاربردهای متعددی دست یابند.

فناوری صوتی هوشمند به دلیل گزینه های موجود در سیستم صوتی هوشمند است که نه تنها صاحبان خانه ها و ویلاها بلکه صاحبان هتل ها، کلوپ ها، مغازه ها و ادارات نیز خود را به این سیستم برای پیجینگ مجهز کرده اند.

انواع محصولات سیستم صوتی خانگی در خانه هوشمند آراز

برای ارائه عملکرد پیشرفته، سیستم صوتی هوشمند به تجهیزات متعددی مانند انواع بلندگوها و آمپلی فایرهای هوشمند نیاز دارد.

انواع بلندگو

بلندگوها یکی از مهم ترین اجزای یک سیستم صوتی هوشمند هستند و برای نمایش بهترین عملکرد در انواع مختلفی عرضه می شوند. از این تنوع موجود می توان به چهار دسته زیر اشاره کرد.

  • بلندگوی سقفی هوشمند: این اسپیکرها به دلیل اینکه در سقف نصب می شوند کاربردی ترند و بدون محدودیت در همه مکان ها قابل استفاده هستند. همچنین به راحتی در بالکن ها استفاده می شوند.
  • بلندگوهای ضد آب: این اسپیکرها برای پوشش در مکان های مرطوب طراحی شده اند. با کمک این بلندگوها می توانید صدا و موسیقی را به فضاهایی مانند حمام، استخر، سونا و جکوزی بیاورید و در چنین محیط هایی نیز از این مزیت بهره مند شوید. البته این اسپیکرها برای فضاهای باز و بدون سقف که امکان بارندگی و رطوبت وجود دارد نیز گزینه ایده آلی هستند.
  • بلندگوهای روکار: این باندها از ساده ترین نوع هستند و با نصب بر روی دیوارها و نزدیک تجهیزات صوتی و در فضاهای دورتر از طریق بلوتوث تولید و به بازار عرضه شده اند. طراحی ظاهری عالی باعث شد که طراحی داخلی ساختمان به هم نریزد و مورد علاقه بسیاری هستند.
  • بلندگوی سقفی توکار: این باندها بر روی سقف های کاذب، داخل دیوار و کناف اجرا می شود. این اسپیکرها کیفیت خوبی دارند، بنابراین علاوه بر سیستم صوتی خانه هوشمند، برای مسائل امنیتی مهم و حساس نیز بسیار مفید هستند.

آمپلی فایر لمسی یا تقویت کننده هوشمند

آمپلی فایر هوشمند در واقع یک قطعه الکتریکی است که کیفیت صدا را تنظیم می کند. یعنی می توانید صدای هر اتاق را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. به این ترتیب می توانید صدای بلندتری را در یک اتاق بشنوید و صدای آرام تری را در فضای دیگر بشنوید. تقویت کننده ها مجهز به ورودی AUX، USB و کارت SD هستند. از این ظرفیت، دسترسی به حجم بالایی از موسیقی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. رنگ های متنوع، نصب ساده و ظاهری زیبا از ویژگی های این ابزار است.

راهنمای خرید آمپلی فایر لمسی خانگی

با توجه به اهمیت آمپلی فایر خانگی هوشمند در سیستم صوتی، در این قسمت به نکاتی که در هنگام خرید این محصول باید در نظر گرفته شود، می پردازیم.

• تعداد بلندگوهای قابل اتصال

• متراژ تحت پوشش محل مورد نظر

• کارت SD، حافظه فلش و اتصال بلوتوث

• مجهز به ریموت کنترل

• قابلیت پخش ویدئو در مدل های پیشرفته تر

• قیمت مقرون به صرفه و متناسب با گزینه های موجود

• برند سازنده

کلام آخر

سیستم صوتی هوشمند برای خانه هایی که گوش دادن به موسیقی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی و آرامش آنهاست، ضروری است. با نصب این تجهیزات دیگر مجبور نیستید به کار وقت گیر تجهیز سیستم های صوتی برای مهمانی ها بپردازید، بلکه بیشترین پیشرفت را در داخل خانه خود دارید.

صفحه قبل 1 صفحه بعد