امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود برندهای مختلف در زمینه کیس، مانیتور و محصولات کامپیوتری، انتخاب کیس مناسب برای کاربر بسیار مشکل شده است. DELL، HP، LENOVO را می توان از جمله برندهای پرفروش کامپیوتر نام برد که عمولاً از فلزات مقاوم و ضد زنگ ساخته می‌شوند، زیرا بسته به نوع استفاده از آن‌ها باید بتوانند برای مدت طولانی و در شرایط مختلف از قطعات اصلی محافظت کنند.کیس کامپیوتر استوک به یک محفظه مکعبی اشاره دارد که شامل مادربرد، قطعات پردازشی، حافظه، فن، منبع تغذیه و درایو نوری است.

کامپیوترهای استوک شامل محصولات صنعتی یا سرورهایی است که به دلیل قیمت بسیار بالای مدل های جدید و ارتقا یافته موجود در انبار و با گارانتی های متعدد برای استفاده همگان تهیه و عرضه شده است.

در این قسمت قصد داریم در مورد کیس های استوک LENOVO صحبت کنیم و به ویژگی های آن بپردازیم.

 

کیس های کامپیوتر استوک
 
کیس های کامپیوتر استوک از لحاظ عملکردی به سه دسته اصلی تقسیم می شوند: کیس های رومیزی قابل ارتقا، کیس های بازی و کیس های ورک استیشن. کیس های دسته اول معمولاً از مادربردهای میان رده، پردازنده های AMD یا Intel و کارت های گرافیک ادغام شده در پردازنده استفاده می کنند. برخی از مادربردها این قابلیت را دارند که عملکرد بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهند. بنابراین با ارتقای پردازنده، کارت گرافیک و رم این باکس ها می توانید دستگاهی با قدرت پردازشی بسیار بالاتر به دست آورید. این کیس های دست دوم برای کارهای اداری، کار خانگی، کار دانشجویی، تولید محتوای دیجیتال مناسب خواهند بود.
کیس های بازی (گیمینگ) از آخرین نسل پردازنده های اینتل و AMD، رم با ظرفیت بالا و حافظه SSD با سرعت بالا بهره می برند تا تجربه ای طولانی مدت را برای کاربران بازی فراهم کنند. با توجه به مقدار بالای پردازش در واحد زمان، این کیس ها از سیستم های خنک کننده پیشرفته تری نسبت به فن های معمولی استفاده می کنند. اما فن های خنک کننده همچنان قدرتمند هستند و اتفاقاً بخشی از جذابیت این کیس ها استفاده از چراغ های رنگی در ساختار آنهاست.
کیس ورک استیشن حرفه ای با مزیت سخت افزار حرفه ای از مادربرد گرفته تا قطعات اصلی مانند CPU، کارت گرافیک و ... برنامه ها را بسیار سریعتر از محفظه های معمولی اجرا می کنند. این کیس های کامپیوتری کارکرده کار را برای حرفه ای ها، برنامه های سنگین و رندر فراهم می کند.
فروشگاه اینترنتی نور استوک یکی از بهترین فروشگاه در زمینه فروش کیس استوک در تهران با ارائه کیس های استوک از شرکت های مطرح دنیای تکنولوژی مانند اچ پی، دل و لنوو نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

 

درباره کیس استوک LENOVO بیشتر بدانید
LENOVO یکی از برندهای پرفروش در خاورمیانه است. برند LENOVO در مقایسه با سایر رقبا قدمت چندانی ندارد، اما با کسب امتیاز IBM و تمرکز بر کیفیت محصول، به یکی از بهترین برندهای کامپیوتری دنیا تبدیل شده است. کیس های لنوو یکی از بهترین محصولات این برند هستند که امروزه به صورت آکبند و استوک در بازار به فروش می رسند. یکی از دلایل اصلی فروش بالای کیس های دست دوم لنوو، تنوع زیاد، کیفیت خوب و قیمت منصفانه است. انواع مدل های استوک کیس LENOVO در بین کاربران ایرانی بسیار محبوب بوده و در زمینه های کاری مانند مهندسی، طراحی، بازی، گرافیک و ... کاربرد دارد.

پردازنده
همانطور که می دانید پردازنده قلب کیس است و مهمترین بخش الکترونیکی کامپیوتر به حساب می آید. یکی از بهترین پردازنده های LENOVO اینتل است که داده ها را با سرعت بالا پردازش می کند.

کارت گرافیک
یک کارت گرافیک پیشرفته در موارد استوک LENOVO برای کارهای گرافیکی مانند طراحی و فتوشاپ استفاده می شود. اگر به دنبال یک کیس با کیفیت برای بازی هستید، حتما کیس های LENOVO را انتخاب کنید.

رم
حداقل رم استفاده شده در کیس های استوک LENOVO 4 گیگابایت رم است که برای مصارف روزانه و شخصی استفاده می شود. برای کارهای پیشرفته تری مانند ویرایش تصویر و ویدئو، بازی و سرگرمی، برنامه نویسی و غیره، کیس LENOVO مورد استفاده دارای 16 گیگابایت رم است.

هارد دیسک
حافظه داخلی کیس های LENOVO یک هارد دیسک و یک SSD است. یکی از مزایای کیف LENOVO کارکرده این است که می توانید حافظه داخلی را ارتقا دهید و کارایی کیس را دو برابر کنید.

پورت های ورودی و خروجی
کیس اصلی LENOVO دارای چندین پورت ورودی و خروجی از جمله USB 3.0، USB 2.0، VGA و غیره است.

امکان ارتقاء سیستم
یکی از بزرگترین مزایای خرید کیس دست دوم LENOVO امکان ارتقاء سیستم و شخصی سازی آن است. بنابراین شما می توانید یک سیستم قدرتمند و کاربردی با کمترین هزینه داشته باشید.

مصرف بهینه انرژی
مصرف برق در کیس های LENOVO استفاده شده به طور قابل توجهی کم است. این مزیت باعث شده تا از این کیس در ادارات و مشاغل برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده شود.

 

چرا باید کیس استوک LENOVO بخرید؟
امروزه با افزایش ارز، قیمت کالاهای الکترونیکی مانند محفظه افزایش یافته و تهیه آنها برای کاربر سخت شده است. از این رو صندوق های بورس وارد بازار شدند و با همان مدل کیس های آکبند را جایگزین کردند. همانطور که با ویژگی های منحصر به فرد کیس های دست دوم لنوو آشنا شده اید و می دانید که کیس های لنوو در کنار قیمت مناسب، امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهند. کیس های لنوو به نصف قیمت مدل های آکبند خود فروخته می شوند. اگر کیس های لنوو را آگاهانه و با در نظر گرفتن استانداردهای لازم خریداری کنید، خریدی خوب و خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در سایت نور استوک و خرید کیس استوک اینجا را کلیک نمایید.