خرید مانیتور سامسونگ استوک 

مانیتورهای سامسونگ با توجه به تبلیغات فراوان این برند خوش نام از موبایل گرفته تا کشتی در دریا همگی محصولات شرکت سامسونگ هستند و در اینجا بررسی تخصصی خرید مانیتور استوک سامسونگ خواهیم داشت.

سامسونگ یکی از معروف ترین تولیدکنندگان مانیتور است. در نور استوک فروش استوک و دست دوم مانیتور سامسونگ با تنوع بالا و قیمت مناسب می باشد. این مانیتورها در مدل های مختلفی عرضه می شوند. سامسونگ هر ساله از مدل های جدیدی از مانیتورهای خود رونمایی می کند که معمولا در چند دسته مختلف قرار می گیرند. از جمله این مدل ها می توان به ultrawide که دارای صفحه نمایش منحنی است، بازی های طراحی شده برای گیمینگ و سرعت پاسخگویی بالا و وضوح بالا که دارای بالاترین وضوح تصویر است، اشاره کرد. این برند به دلیل کیفیت بالای محصولاتش انتخاب حرفه ای هاست. علاوه بر این، مانیتورهای کامپیوتر استوک سامسونگ دارای ضمانت سلامت و اصالت محصول هستند. اندازه صفحه نمایش این مانیتورهای سامسونگ با یکدیگر متفاوت است و کوچکترین آنها 19 اینچ است. برخی از مانیتورهای اصلی سامسونگ دارای بلندگو هستند و برخی فاقد اسپیکر.

با توجه به قیمت بسیار پایین، سلامت و کارایی پایین محصولات استوک از جمله مانیتورهای استوک اروپایی و آمریکایی، خرید محصولات استوک در سال های اخیر به سرعت رایج شده است و حتی بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی تغییر کاربری داده اند.

متأسفانه بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کردند که محصولات استوک یا موجود در انبار آسیب دیده و خط و خش دارند، اما در اینجا به ارائه تعریف کامل و دقیق از استوک می پردازیم و سپس خدمات پس از فروش سایت نور استوک در خصوص محصولات موجود در انبار ارائه می شود.

مانیتور  خمیده سامسونگ 27 اینچ مدل Samsung 27CF390

مانیتور دسکتاپ تجاری 27 اینچی با صفحه نمایش خمیده 1800R. ارائه یک تجربه طبیعی برای افزایش بهره وری و کاهش فشار چشم رزولوشن Full HD 1920 x 1080 با نسبت تصویر 16:9 پنل Samsung VA سیاه عمیق، رنگ های زنده و زاویه دید گسترده را ارائه می دهد. حالت ذخیره چشم و فناوری بدون لرزش به کاهش فشار چشم در ساعات کاری طولانی کمک می کند.

اتصال آسان: ورودی HDMI برای دستگاه‌های پرسرعت و VGA برای برنامه‌های نمایشگر با نصب باریک قدیمی و VESA برای ایستگاه‌های کاری چند مانیتور مناسب است. پایه قابل تنظیم برای هر میز کاری با ردپای کوچک قرار میگیرد.

 

مشخصات عمومی:

 

مدل: c27f390fhm

وزن: 4.4 kg

 

مشخصات فنی مانیتور:

 

نوع مانیتور: led

اینچ تصویر:27

نوع پنل تصویر : va

نسبت تصویر:  16:9

حداکثر وضوح: 1920*1080

روشنایی: 200 کاندلا بر متر مربع

نسبت کنتراست: 3000:1

میزان رنگ: 16.7 میلیون رنگ

زمان پاسخگویی: 4 میلی ثانیه

ورودی تصویر: hdmi-vga

 

 

 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مانیتور استوک سامسونگ اینجا را کلیک نمایید. مجموعه نور استوک همواره سعی داشته بهترین و سالم ترین مانیتورهای استوک Full HD را در بازار عرضه کند.