اهمیت تلویزیون شهری در تبلیغات

تابلوهای تبلیغاتی شهری معمولا در تقاطع های پرتردد و میادین شهری نصب می شوند. از آنجایی که تراکم ترافیک در این مکان ها معمولا زیاد است، یک تبلیغ بارها توسط رهگذران دیده می شود. به همین دلیل، چنین تبلیغاتی تأثیر ماندگاری در ذهن مردم ایجاد می کند. شرکت های بزرگ سعی می کنند برند یا محصولات خود را به روش های مختلف در معرض دید مخاطبان خود قرار دهند.

آنها تبلیغات خود را در رسانه های مختلف از جمله رادیو، تلویزیون، مجلات و نشریات، بیلبوردها، وب سایت ها و رسانه های اجتماعی نمایش می دهند. تلویزیون شهری با قابلیت اجرای چندین آگهی مختلف می تواند هزینه تبلیغات برای کسب و کارها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. به علاوه در این نوع تبلیغات به راحتی می توان تغییراتی در کلیپ های تبلیغاتی ایجاد کرد. اگرچه این ویژگی در بیلبوردهای ثابت وجود ندارد.

نرخ قیمت تلویزیون شهری
قیمت تلویزیون شهری تحت تاثیر عوامل مختلفی است که باعث افزایش یا کاهش قیمت نهایی قبض شما می شود. در بخش بعدی به بررسی آنها می پردازیم:

  • ابعاد تلویزیون شهری
    ابعاد و اندازه در قیمت نهایی تاثیر مستقیم دارد. هرچه ابعاد تلویزیون شهری بزرگتر باشد، پایه و ستون برای نگه داشتن آن قوی تر است. البته ستون های مستحکم باید روی فونداسیون مناسب نصب شوند. با بزرگتر شدن صفحه نمایش، ماژول های استفاده شده و همچنین تعداد منابع تغذیه افزایش می یابد. در نهایت با تغییر ابعاد تلویزیون هزینه کل افزایش می یابد.

 

  • خنک کننده
    یک تلویزیون به طور طبیعی از طریق منبع تغذیه خود گرمای زیادی تولید می کند. از ابتدای طراحی باید به فکر خنک سازی و نصب پنکه یا کولر روی کابینت تلویزیون بود. هر چه دمای دستگاه شما کمتر باشد، طول عمر و ایمنی آن بیشتر می شود.
    نکته مهم: اگر تلویزیون شهری را در مناطق گرمسیری نصب می کنید، حتما از کولر قوی برای خنک سازی اتاق ها استفاده کنید.

 

  • Base Beautification را نصب کنید
    نصب تلویزیون شهری در تقاطع های پرتردد انجام می شود. بنابراین، مهم است که اتاق هایی که تلویزیون بر روی آنها نصب می شود، زیبا و شیک باشند. حتماً هزینه ترکیبی پایه و بدنه تلویزیون را در برآورد قیمت نهایی خود لحاظ کنید.

 

  • جنس و برند قطعات
    قطعات استفاده شده (نوع و جنس کابینت و روکش بدنه، نوع و کیفیت ماژول، منبع تغذیه، کارت یا مادربرد کنترلر، پردازنده ویدئو و ...) ممکن است بر قیمت نهایی تاثیر بگذارد.

 

  • امنیت تلویزیون شهری
    حفاظت از نرم افزار و سخت افزار تلویزیون بسیار مهم است. برای جلوگیری از دسترسی سارقان یا هکرها به تلویزیون و تجهیزات آن، باید تجهیزات امنیتی روی آن نصب شود. علاوه بر این، برای محافظت از عمر اپراتور که تعمیر و نگهداری تلویزیون را بر عهده دارد، باید یک راه پله ایمن و نرده های محافظ نصب شود.

در خرید تلویزیون شهری علاوه بر قیمت باید به تجربه، ظرفیت و خدمات پس از فروش شرکت میزبان نیز توجه کرد. نمایشگرهای شهری محصولی بادوام هستند و سالیان سال مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

تبلیغات موثر به سفارش تلویزیون شهری
تلویزیون شهری یکی از ابزارهای موثر تبلیغات محیطی است که می تواند بر موفقیت تصویر برند یک شرکت تأثیر بگذارد. به همین دلیل ممکن است با توجه به گستردگی تقاطع و عرض خیابان های منتهی به آن و همچنین ظرفیت دکل پشتیبانی تلویزیون، ابعاد مختلفی برای آن در نظر گرفته شده باشد. .

خرید و اجاره تلویزیون شهری
این موضوع همواره یکی از دغدغه های مشتریان این محصول در سال های اخیر بوده است. به همین دلیل تمام توان خود را برای اجرای هر چه بهتر خواسته های مشتریان در این زمینه به کار گرفته ایم. می توان به واردات قطعات با کیفیت با ساعات کاری طولانی مطابق با استانداردهای جهانی به صورت کاملا انحصاری و بدون واسطه اشاره کرد.

انواع پیچ های نقطه ای(دات پیچ) و کیفیت تصویر
فاصله مرکزی بین پیکسل های ماژول SMD یا LED را Dot Pitch می گویند. هرچه فاصله بین نقاط کوچکتر باشد، تراکم پیکسل بیشتر است. هرچه تعداد پیچ ​​های نقطه کمتر باشد، مراکز پیکسل ماژول به یکدیگر نزدیکتر هستند و کیفیت تصویر بهتر می شود. پیچ های نقطه ای معمولا با عدد P نمایش داده می شوند. (از P2.5 تا P10 در بازار موجود است، بقیه در حال حذف شدن هستند) عدد جلوی P بر حسب میلی متر است و نشان دهنده فاصله بین مرکز پیکسل و پیکسل مجاور می باشد.

پیکسل های ماژول های SMD نسبت به ماژول های LED فاصله کمتری از یکدیگر و تراکم بیشتری دارند. با توجه به اینکه اکثر تلویزیون های نصب شده در فضاهای بیرونی بر روی پایه های بلند قرار دارند، این فاصله پیکسلی تاثیر زیادی بر کیفیت تصویر نهایی ندارد. تراکم پیکسلی در خرید تلویزیون شهری چقدر است و از کدام ماژول باید استفاده کرد؟ پاسخ به این سوال به ارتفاع تلویزیون از روی زمین و زاویه دید مخاطب بستگی دارد:

هرچه ارتفاع تلویزیون از زمین کمتر باشد، بهتر است از پیچ نقطه ای با عدد کمتر برای بهبود کیفیت تصویر استفاده کنید.
در ارتفاعات بالا می توان از گام پیکسل بالاتر (پیچ نقطه بیشتر) استفاده کرد. به دلیل فاصله زیاد بین صفحه تلویزیون و مخاطب، فضای خالی بین پیکسل ها دیده نمی شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت نور و نما مراجعه نمایید.

اگر قصد اجاره تلویزیون شهری برای تبلیغات خود را دارید می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اجاره تلویزیون شهری به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://noronama.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C/