با توجه به پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر و کوچک شدن دستگاه ها، رایانه های همه کاره به گزینه ای مقرون به صرفه برای کاربران تجاری در مراکز خرید مختلف، ادارات و حتی موسسات آموزش عالی تبدیل شده است که بسیار محبوب هستند. فروشگاه اینترنتی نور استوک طیف گسترده ای از کامپیوترهای همه کاره را از بهترین برندهای جهان ارائه می دهد.

در ادامه به بررسی مهم ترین فاکتورها در انتخاب و خرید all in one استوک می پردازیم.

قدرت پردازش

اولین عامل در انتخاب یک کامپیوتر آل این وان (همه کاره)، قدرت پردازش آن است. اگر قصد دارید از این کامپیوتر به عنوان ایستگاه در صندوق‌های فروشگاهی و سیستم‌های حسابداری استفاده کنید، حداقل پردازنده پیشنهادی برای این نوع پردازش، پردازنده نسل سوم Core i5 و بالاتر است. همچنین با توجه به اینکه اکثر نرم افزارهای مالی نرم افزار مدیریت پایگاه داده را بر روی یک سیستم نصب می کنند، حداقل به 4 گیگ رم نیاز دارید که البته با توجه به آپدیت های نرم افزار و نیاز، داشتن حداقل 8 گیگ رم توصیه می شود. نکته آخر در مورد سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات است، توصیه می شود برای داشتن حداکثر کارایی از هارد SATA با سرعت 7200 دور در دقیقه یا هارد SSD استفاده کنید.

صفحه نمایش

آیا از آل این وان برای کارهای روزانه و شخصی استفاده می کنید یا به عنوان ایستگاه فروش و صندوق فروش؟ اگر قصد خرید به عنوان یک سیستم فروشگاهی را دارید، حتما به دنبال یک دستگاه همه کاره با صفحه نمایش لمسی و اندازه صفحه نمایش کمتر از 23 اینچ باشید. اما اگر می خواهید از این کامپیوتر به عنوان یک کامپیوتر شخصی برای انجام کارهای روزمره و وبگردی استفاده کنید، صفحه نمایش مات غیر لمسی با سایز 22 تا 24 اینچ با وضوح Full HD بهترین گزینه برای شماست.

پورت های دستگاه

در پاسخ به یک سوال مهم، هدف از خرید آل این وان یک سیستم فروشگاهی یا یک کامپیوتر برای استفاده شخصی و مدیریتی است. اگر پاسخ شما گزینه اول است، یعنی سیستم فروشگاه، باید به تعداد پورت های خروجی دستگاه توجه کنید، زیرا احتمالاً باید به این دستگاه ها متصل شوید: صفحه کلید و ماوس، دانگل وای فای، بارکد خوان، چاپگر لیبل، چاپگر تراشه، چاپگر لیزری، چاپگر چاپ کارد، اسکنر اسناد و... آنگاه اهمیت داشتن پورت های USB کافی را درک می کنید.

و نکته بعدی این است که برخی از این تلویزیون های استوک دارای یک پورت ورودی تصویر نیز هستند که به این معنی است که می توانید از آن به عنوان مانیتور دوم برای مشاهده فیلم های دوربین مدار بسته یا به عنوان مانیتور تلویزیون برای اتصال به ست تاپ باکس (گیرنده دیجیتال) استفاده کنید که می تواند برنامه جالبی باشد.

خرید all in one استوک

خرید آل این وان همواره مورد توجه سازمان ها و مراکزی بوده که فضای کمتری دارند چرا که با خرید آل این وان یا کامپیوتر بدون کیس دیگر نیازی به خرید مانیتور نخواهید داشت. همچنین پیچیدگی کابل ها در تمامی این وان ها بسیار کم بوده و به ندرت دیده می شود، که جذابیت این سیستم ها را دوچندان خواهد کرد. در مورد سیستم عامل ما 2 نوع آل این وان داریم که اولی اپل یا آی مک و دومی ویندوز آل این وان است که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. در آل این وان های دست دوم و استوک، برندهای اچ پی، دل و لنوو پرفروش ترین هستند.

 

انواع All In One استوک چیست؟

آل این وان استوک را می توان بر اساس نام تجاری آن طبقه بندی کرد. All in one، هر یک از مارک ها برای استفاده خاصی مناسب هستند و شما باید All in one مناسب را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. برندهای کامپیوتر بدون کیس شامل موارد زیر است:

-آل این وان اپل

- آل این وان ایسوس

-آل این وان MSI

-آل این وان hp

اگر گرافیست هستید و زمان زیادی را پشت سیستم کار روی تصویرسازی می گذرانید، پیشنهاد می کنیم از کامپیوترهای بدون کیس اپل استفاده کنید. برای گیمرها، msi all-in-one بهترین گزینه است و برای کارهای معمولی، لنوو و ایسوس بیش از حد انتظار هستند.

اگر به دنبال خرید یک کامپیوتر فلزی با کیفیت بالا هستید، ما یکی از بهترین واردکنندگان سهام در اروپا و آمریکا هستیم و اینجا هستیم تا نیازهای شما را به طور کامل برآورده کنیم. نور استوک شامل انواع آل این وان از برندهای معروف است و می تواند تمامی گزینه های شما را در خرید مطمئن آل این وان پوشش دهد.