کیس استوک نسل 10 میکرو تاور HP 290 G4 یکی دیگر از محصولات شرکت اچ پی است. این مدل کیس حاوی پردازنده i3-10100 است که دارای فرکانس پردازنده 3.6 گیگاهرتز در حالت پایه با 4 هسته پردازشی است که وظایف تحلیل محاسباتی را به خوبی انجام می دهد. در ضمن از نظر پورت ها دارای 6 پورت USB 3 و یک پورت VGA و HDMI برای خروجی تصویر می باشد. دارای پورت LAN برای اتصال به اینترنت است.

خلاقیت خود را با قاب کامپیوتر HP 290 G4 Micro Tower تقویت کنید. قدرت و عملکرد را با پردازنده قدرتمند نسل دهمی که فراتر از انتظارات شما طراحی شده است، تجربه کنید. اکنون می توانید محتوای ویدیویی را بهتر از همیشه رندر، ویرایش و پخش کنید. علاوه بر این، این رایانه رومیزی HP یک سیستم سرگرمی با کیفیت و صدای فراگیر را برای تجربه ای همه جانبه ارائه می دهد.

ویژگی های کیس کامپیوتر HP 290 G4 Micro Tower 

خلاقیت شما را تحریک کنید: خلاقیت خود را با یک پردازنده قدرتمندتر از همیشه آزاد کنید. با قدرت چشمگیر و عملکرد استثنایی پردازنده های نسل دهم اینتل، می توانید دید خلاقانه خود را بهتر از همیشه زنده کنید.

 با کیس HP 290 G4 MT کار روزانه خود را با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید. قدرت محاسباتی قابل اعتماد مورد نیاز خود را دریافت کنید و در عین حال هزینه خرید خود را به حداقل برسانید. 

رسانه پیشرفته(تقویت شده):  سرگرمی خود را افزایش دهید. از دسترسی به طیف گسترده‌ای از گزینه‌های رسانه با فضای ذخیره‌سازی کافی و پشتیبانی برای تجربه شنیداری لذت‌بخش با صدای Realtek ALC3601 لذت ببرید.

ویندوز 10: کار خود را با اطمینان خاطر با احساس آشنای ویندوز انجام دهید.

 پردازنده های نسل دهم دسکتاپ اینتل:  عملکرد عالی نسل دهم پردازنده Intel® Core به راحتی با تمام خواسته های چندرسانه ای شما مطابقت دارد. ارائه ویژگی های پیشرفته نمایشگر 4K با پشتیبانی از HDR و گزینه های اتصال فوق العاده سریع در نسخه جدید Wi-Fi 5 اختیاری، کار خود را بدون وقفه انجام می دهد. 

INTEL® UHD GRAPHICS 630: محتوای 4K را به راحتی پخش کنید و از بازی های مورد علاقه خود با کیفیت 720p بدون نیاز به کارت گرافیک اختصاصی لذت ببرید. با عملکرد عالی گرافیک Intel® UHD، تفاوت را در هر کاری که انجام می دهید احساس خواهید کرد.

ترکیبی Realtek 802.11a/b/g/n/ac (1×1) و Bluetooth® 4.2 : نگران اینترنت کند و اتصالات ضعیف نباشید. با جدیدترین آداپتور WLAN Wi-Fi 5 (1x1) و بلوتوث 4.2 قوی به لوازم جانبی Wi-Fi و Bluetooth® متصل بمانید.

 حافظه PCIe SSD : سیستم عامل و نرم افزار خود را در چند ثانیه با سرعت بالا و حداکثر 512 گیگابایت حافظه PCIe SSD راه اندازی کنید و همچنین قابل ارتقا است.

 MCAFEE® LIVESAFE : با یک اشتراک 30 روزه رایگان در سیستم McAfee® LiveSafe از سیستم عامل خود محافظت کنید.

ذخیره سازی ابری DROPBOX : محتوای خود را به صورت آنلاین با Dropbox ذخیره و همگام کنید. 25 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای دسترسی، مدیریت و اشتراک گذاری تصاویر، موسیقی و فایل های خود از هر نقطه با دسترسی به اینترنت دریافت کنید.

 پیکربندی ذخیره سازی دوگانه : با قرار دادن یک درایو SSD برای سیستم عامل و یک هارد دیسک سنتی، بهترین ها را از جمله زمان راه اندازی سریع، پاسخگویی سریع و ظرفیت ذخیره سازی بیشتر دریافت نمایید. 

خروجی صدا Realtek ALC3601 کدک(codec):  با کدک نسل بعدی Realtek، تمام گزینه‌های مورد نیاز برای صدای واقعی، کافی است تنظیمات بلندگوی خود را متصل کنید، به فیلم‌ها، نمایش‌ها یا موسیقی مورد علاقه خود با کیفیت صدای غنی‌تر و باکیفیت‌تر گوش دهید.

کاربری این نوع کیس در کیس های گیمینگ ، طراحی و گرافیک ، مالتی مدیا می باشد. در فروشگاه نور استوک می توانید انواع کیس را مشاهده نمایید.